SanMark.
Well-known member
Nou ik bedoelde het anders.Goed gezien...
Ducrot en Dijkstra zagen VdPoel als favoriet in deze sprint.....
1 op 1 sprint zou altijd voor vdP moeten zijn.
Nou ik bedoelde het anders.Goed gezien...
Nou Asgreen heeft niet veel beurten overgeslagen.vdP toch te veel energie verspild.
Tja, wie niet? VDP wint massasprints en groepssprints na zware koersen, Asgreen komt doorgaans solo aan.Goed gezien...
Ik vind het ook wel mooi dat de goede coureurs de koersen verdelen en er geen veelvraat is die alles wint. Van der Poel werd geklopt in een heel nette sprint, dat hij ook kan verliezen maakt een gewonnen koers nog mooier.Shit, hier vreesde ik al voor.
Ik vind het ook wel mooi dat de goede coureurs de koersen verdelen en er geen veelvraat is die alles wint. Van der Poel werd geklopt in een heel nette sprint, dat hij ook kan verliezen maakt een gewonnen koers nog mooier.
Dat was ook een mooie.
Heeft Lefevere al geklaagd?
Eerder ben ik bang dat hij dood is.Nope. Ook hij zal wel moeten toegeven dat dit een faire sprint was.
Niet echt.Bij de Podcast in het Wiel belden ze met Jan Willem van t Schip van Beat die ook met drie man in de eerste waaier zat. Bekend van de baan en een ontzettende 'nerd' Wellicht dat er wat mensen hier dat wel leuk vinden