Wielrennen

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nou ik kan er wel van genieten als renners zo kapot zitten.
Kung wilde demareren maar die kwam gewoon niet voorbij van Hooijdonk.

Precies. Zo'n onvoorspelbare afvalrace, daar blijf ik van begin tot eind geboeid naar kijken.

Wout wint, maar Van Hooijdonk mag wat mij betreft mee het podium op. Wat een werk heeft die man verzet zeg. Mooi zegegebaar ook van Wout. Lange neus naar al die klote Belgen die maar blijven zeiken op Jumbo-Visma, omdat ze het niet kunnen hebben dat hun ace voor een Nederlandse ploeg rijdt, in plaats van een Belgische ploeg.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En die verschrikkelijke Bouhanni heeft zichzelf maar weer eens van zijn slechtste kant laten zien, door in volle sprint Jake Stewart de hekken in te duwen. Gelukkig functioneerden deze hekken wel naar behoren, waardoor Stewart niet gevallen is. Maar mag toch aannemen dat die idioot net zo lang geschorst gaat worden als Groenewegen.

 

Maasveld

Well-known member
En die verschrikkelijke Bouhanni heeft zichzelf maar weer eens van zijn slechtste kant laten zien, door in volle sprint Jake Stewart de hekken in te duwen. Gelukkig functioneerden deze hekken wel naar behoren, waardoor Stewart niet gevallen is. Maar mag toch aannemen dat die idioot net zo lang geschorst gaat worden als Groenewegen.

Tuurlijk niet. Bennett rijdt immers ook nog gewoon rond.
 

Maasveld

Well-known member
Mooi solo'tje van Van Baarle, hoor. (y)
53 kilometer, alleraardigst. Het is geloof ik 99k geen moment boven de minuut geweest.

Net als zondag een opvallend zwak QuickStep vandaag. Ook VDP had een slechte dag, al zal die toch enigszins rustig aan hebben gedaan met het oog op zondag.
 

de waan

Well-known member
Ik heb de laatste 30 kilometer gezien en in die periode varieerde het verschil tussen 20 en 45 seconden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
53 kilometer, alleraardigst. Het is geloof ik 99k geen moment boven de minuut geweest.

Net als zondag een opvallend zwak QuickStep vandaag. Ook VDP had een slechte dag, al zal die toch enigszins rustig aan hebben gedaan met het oog op zondag.

Ik weet het niet hoor met Mathieu. Werd op een gegeven moment gelost door een derde achtervolgende groep. En moest na een korte inspanning in de achtervolging ook de groep laten gaan. Hoop dat het een momentsopname was, maar ik vrees er een beetje voor. Zou me niets verbazen als het beste er bij hem nu af is en dat hij dus verkeerd heeft gepiekt.
 

JMD

Well-known member
Parijs Roubaix wordt verplaatst naar 3 oktober. Mooi, grotere kans op slecht weer... :)
 
Bovenaan