Nou ik kan er wel van genieten als renners zo kapot zitten.Vind je? Er gebeurt het laatste uur niet veel, geen demarrages, niks.
Nou ik kan er wel van genieten als renners zo kapot zitten.
Kung wilde demareren maar die kwam gewoon niet voorbij van Hooijdonk.
LB, daar kijkt toch niemand naar.De dubbel voor Jumbo. Vos wint de vrouwenrace.
Tuurlijk niet. Bennett rijdt immers ook nog gewoon rond.En die verschrikkelijke Bouhanni heeft zichzelf maar weer eens van zijn slechtste kant laten zien, door in volle sprint Jake Stewart de hekken in te duwen. Gelukkig functioneerden deze hekken wel naar behoren, waardoor Stewart niet gevallen is. Maar mag toch aannemen dat die idioot net zo lang geschorst gaat worden als Groenewegen.
Noem 578k maar niemand.LB, daar kijkt toch niemand naar.
53 kilometer, alleraardigst. Het is geloof ik 99k geen moment boven de minuut geweest.Mooi solo'tje van Van Baarle, hoor.
53 kilometer, alleraardigst. Het is geloof ik 99k geen moment boven de minuut geweest.
Net als zondag een opvallend zwak QuickStep vandaag. Ook VDP had een slechte dag, al zal die toch enigszins rustig aan hebben gedaan met het oog op zondag.
Sadist.Parijs Roubaix wordt verplaatst naar 3 oktober. Mooi, grotere kans op slecht weer...
Volgende week zondag.Wanneer was het normaal geweest ? Deze week toch ?
Volgende week zondag. 1e zondag April altijd Ronde van Vlaanderen, daarna achtereenvolgens op zondag Parijs - Roubaix, Amstel Gold, Luik Bastenaken Luik.Wanneer was het normaal geweest ? Deze week toch ?