Heb je zo'n dikke vingers dat je nog een 0 achter de 3 typte?
Oh je doelde op dat stukje van mijn post. Ja klopt, die groep die om de overwinning sprintte was ietsje kleiner dan ik gedacht had.
Heb je zo'n dikke vingers dat je nog een 0 achter de 3 typte?
Nee, die pipo's van de NOS zijn een lust voor het oor.Ik bedoelde eigenlijk dat ik me buiten Vlaams wielercommentaar al aan zoveel erger. Daar heb ik me dus maar niet aan gewaagd.
Tom.
Oh die.
Ze waren bij De Rode Lantaarn niet helemaal scherp. Ze hadden even gemist dat er nog een plekje open was.Zoals verwacht is Vinjegaard de vervanger van Dumoulin in de Tourselectie van Jumbo.
Het is wederom een dikke middelvinger richting Bennett inderdaad. Die zal toch wel gaan vertrekken lijkt me.Bij Bouhanni, 31x bijvoorbeeld.
Trouwens, het Giro team van TJV is niet bepaald top, of ligt dat aan mij?
Heeft er ook mee te maken dat er wat kleinere koersen, zoals de ronde van Noorwegen, of afgelast of onzeker waren geworden.Groenewegen al aan de start in de Giro. De geslaagde terugkeer van Jakobsen (ze hebben elkaar vlak voor de ronde van turkije ook gesproken) zorgt ervoor dat ze het wel aan durven om toch op een groot podium Groenewegen te laten rijden wat eerst niet de bedoeling was in 2021.
Heeft er ook mee te maken dat er wat kleinere koersen, zoals de ronde van Noorwegen, of afgelast of onzeker waren geworden.