Wielrennen

JMD

Well-known member
La Doyenne vandaag. Dat vind ik persoonlijk dus de mooiste van alle voorjaarsklassiekers.
 

JMD

Well-known member
Wat een mooi laatste stuk is LBL geworden na de parcourswijziging van 2019, een stuk vol de afdaling in.

Pogacar wint!
 

Mommiej

Well-known member
Groenewegen al aan de start in de Giro. De geslaagde terugkeer van Jakobsen (ze hebben elkaar vlak voor de ronde van turkije ook gesproken) zorgt ervoor dat ze het wel aan durven om toch op een groot podium Groenewegen te laten rijden wat eerst niet de bedoeling was in 2021.
 

SanMark.

Well-known member
En terecht lijkt mij. Er zijn genoeg incidenten daarna geweest waar de ASO of UCI niet of nauwelijks heeft ingegrepen omdat er geen slachtoffers waren gevallen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Bij Bouhanni, 31x bijvoorbeeld.

Trouwens, het Giro team van TJV is niet bepaald top, of ligt dat aan mij?
 

Reinoud

Well-known member
Groenewegen al aan de start in de Giro. De geslaagde terugkeer van Jakobsen (ze hebben elkaar vlak voor de ronde van turkije ook gesproken) zorgt ervoor dat ze het wel aan durven om toch op een groot podium Groenewegen te laten rijden wat eerst niet de bedoeling was in 2021.
Heeft er ook mee te maken dat er wat kleinere koersen, zoals de ronde van Noorwegen, of afgelast of onzeker waren geworden.
 

Mommiej

Well-known member
Heeft er ook mee te maken dat er wat kleinere koersen, zoals de ronde van Noorwegen, of afgelast of onzeker waren geworden.

Dat wisten ze ook al op moment van maken programma, dus dat is van secundair belang, alle andere renners die daar zouden rijden hebben hetzelfde (Teunissen bijv.)
 
Bovenaan