Wielrennen

Maasveld

Well-known member
Zojuist de documentaire over Stig Broeckx gekeken. Die kwam wel even binnen zeg. Wat heeft die jongen een instelling, voorbeeld voor iedereen.
 

SanMark.

Well-known member
Ik heb de docu over Hinault en Lemond bekeken op Ziggo. Heerlijke oude beelden waar ik fan van het wielrennen ben geworden.
 

Mario

Well-known member
Eerst de Tour, dan het WK, dan de Giro en daarna de Vuelta … die laatste zal op zijn vroegst in november kunnen worden gereden.

En dan is het nog maar de vraag of er daadwerkelijk op 29-8 gestart kan worden met de Tour …
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind het nog steeds optimistisch om te denken dat we verderop in het jaar gewoon kunnen gaan wielrennen. Dan is er, zoals het er nu naar uitziet, nog geen vaccin. En dus is corona dan nog steeds onder ons.
 

JMD

Well-known member
Zeker zo'n grote ronde is imo echt te optimistisch. Een WK dat op zo'n gesloten circuit is zou misschien nog te realiseren zijn (alhoewel men daar tegenwoordig ook eerst 100km rijdt voordat men op de 'omloop' komt) zonder publiek. Maar die grote rondes wordt heel lastig (zeker ook omdat Spa, Ita en Fra flink getroffen zijn). Maar goed, er ligt nu tenminste een plan, er is duidelijkheid. En het is net als bij het voetbal, niet organiseren kost gewoon geld dus gaat men toch proberen het te houden. (net zoals een kapper, restaurant enz nu ook al bezig is met plannen hoe het moet als ze weer open mogen)
 

Batigoal

Well-known member
Eerst de Tour, dan het WK, dan de Giro en daarna de Vuelta … die laatste zal op zijn vroegst in november kunnen worden gereden.

En dan is het nog maar de vraag of er daadwerkelijk op 29-8 gestart kan worden met de Tour …

29 augustus 2021? Ja, dat zou best kunnen inderdaad.
 

gevegt

Well-known member
Ik vind het nog steeds optimistisch om te denken dat we verderop in het jaar gewoon kunnen gaan wielrennen. Dan is er, zoals het er nu naar uitziet, nog geen vaccin. En dus is corona dan nog steeds onder ons.

Ik ben ook optimistisch!:duim:
 

Maasveld

Well-known member
Natuurlijk is het optimistisch, maar als je pas gaat beginnen met plannen op het moment dat je goedkeuring krijgt ben je te laat. Ze zullen ongetwijfels nog een aantal back-up kalenders klaar hebben liggen.
 
Bovenaan