Wielrennen

JMD

Well-known member
Giro-start is gecancelled.

Het deel in Hongarije (eerste 3 dagen) helemaal.

Was overigens ook idioot qua planning, op zat/zon/maa in Hongarije en dan niet dinsdag een rustdag voor de transfer, nee, op de dinsdag direct verder in Italië, ik meen zelfs op Sicilië....
 

Mario

Well-known member
Ik mag aannemen dat de Tour ook niet zal doorgaan dit jaar, daar heb ik nog niets over gehoord?
 

JMD

Well-known member
Goed plan inderdaad. Alleen jammer dat Utrecht dan de Vueltastart gaat mislopen. :p
Overigens denk ik wel dat het lastig te organiseren is, maar het idee is erg leuk.
 

JMD

Well-known member
De ASO geeft aan dat de Tour sowieso doorgaat, desnoods zonder publiek... Ik wens ze veel succes met mensen van de weg houden... :p
 

Mario

Well-known member
De ASO geeft aan dat de Tour sowieso doorgaat, desnoods zonder publiek... Ik wens ze veel succes met mensen van de weg houden... :p

En behalve publiek heb je nog te maken een hele tour karavaan die er mee komt. Totaal wereldvreemd en onrealistisch dit.
 

JMD

Well-known member
En behalve publiek heb je nog te maken een hele tour karavaan die er mee komt. Totaal wereldvreemd en onrealistisch dit.

Ze zouden bezig zijn met een plan om het zonder reclamekaravaan en podium enz te doen. Maar goed, dan wordt het alsnog onmogelijk.
 
Bovenaan