Wielrennen

Jamel

Administrator
Forumleiding
Laurine van Riessen valt hard... Ben je lekker mee, zo'n achterlijke Russin die je met een dwaze actie onderuit rijdt.
 

Maasveld

Well-known member
Moscon heeft zich maar weer eens misdragen. Na een valpartij gooide hij met een fiets naar een collega-renner, waarna hij uit de wedstrijd is gehaald door de jury.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Eerder deze week werd bekend dat Strade Bianche aanstaande zaterdag gewoon door zal gaan. Ik denk echter dat deze race alsnog afgelast gaat worden. Verscheidene teams hebben al besloten om niet deel te nemen, waaronder EF en Jumbo Visma.

Begrijpelijk, maar wel zonde. Strade Bianche is één van mijn lievelingskoersen.
 

Maasveld

Well-known member
Eerder deze week werd bekend dat Strade Bianche aanstaande zaterdag gewoon door zal gaan. Ik denk echter dat deze race alsnog afgelast gaat worden. Verscheidene teams hebben al besloten om niet deel te nemen, waaronder EF en Jumbo Visma.

Begrijpelijk, maar wel zonde. Strade Bianche is één van mijn lievelingskoersen.

Lijkt mij op dit moment ook de enige juiste beslissing. Overigens gaan er sterke geruchten dat Fernando Gaviria het virus onder de leden heeft. Hij zit momenteel nog in quarantaine met zijn ploeg in de Emiraten. Er wordt gemeld dat 4 renners zijn besmet, waaronder 1 Colombiaan. Gaviria is de enige Colombiaan die daar nog zit.
 

Maasveld

Well-known member
Zijn de teams niet verplicht om te gaan of geldt dat alleen voor de klassiekers.

World Tour teams zijn eigenlijk verplicht. Desondanks gaan Jumbo en Mitchelton-Scott niet. EF heeft om coulance gevraagd bij de UCI en wil dus eigenlijk ook niet rijden.
 

Maasveld

Well-known member
Lijkt mij op dit moment ook de enige juiste beslissing. Overigens gaan er sterke geruchten dat Fernando Gaviria het virus onder de leden heeft. Hij zit momenteel nog in quarantaine met zijn ploeg in de Emiraten. Er wordt gemeld dat 4 renners zijn besmet, waaronder 1 Colombiaan. Gaviria is de enige Colombiaan die daar nog zit.

En nu ook bevestigt. Hij ligt al 2 weken in het ziekenhuis, maar voelt zich inmiddels wel weer prima. Ander bekend slachtoffer is de Rus Strakhov van Rusvelo.
 
Bovenaan