Wielrennen

Maasveld

Well-known member
Ondanks dat de parcoursbouwers hun uiterste best hebben gedaan om een ideaal parcours voor hem te bouwen, slaat Romain Bardet de Tour komend jaar over.
 

JMD

Well-known member
Raymond Poulidor, eeuwige 2e in de Tour, schoonvader van Adri van der Poel en opa van Mathieu van der Poel is overleden.
 

Maasveld

Well-known member
Volgens Merijn Zeman had Jumbo-Visma afgelopen seizoen het op 1 na laagste budget van de World Tour. Dat maakt de prestatie nog des te knapper mocht het waar zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Volgens Merijn Zeman had Jumbo-Visma afgelopen seizoen het op 1 na laagste budget van de World Tour. Dat maakt de prestatie nog des te knapper mocht het waar zijn.

Dat las ik ook ja. Dan leveren ze daar echt een wereldprestatie.
 

Maasveld

Well-known member
Het lijkt me ook vrij sterk. 11 maanden geleden werd nog gezegd dat ze voor 2019 qua budget tot de subtop zouden gaan behoren. Wel is het zo dat ze veel renners op jonge leeftijd en dus vrij goedkoop hebben binnengehengeld.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mits er geen blessures of ander ongemak gaat zijn gaat Jumbo met de volgende ploeg naar de Tour: Roglic, Dumoulin, Kruijswijk, Kuss, Gesink, Van Aert, De Plus en Martin.

Wat een ploeg joh. Doet niet onder voor Ineos.
 

Maasveld

Well-known member
Mits er geen blessures of ander ongemak gaat zijn gaat Jumbo met de volgende ploeg naar de Tour: Roglic, Dumoulin, Kruijswijk, Kuss, Gesink, Van Aert, De Plus en Martin.

Wat een ploeg joh. Doet niet onder voor Ineos.

De toon is gezet inderdaad. Dit kunnen ze denk ik wel maar 1 keer flikken met Groenewegen, anders is ie weg.
 

Friesland

Well-known member
Wout Van Aert heeft bewezen dat hij ook massasprints kan winnen en hij heeft ook meerwaarde buiten de vlakke etappes.
Bovendien denk ik dat hij, in tegenstelling tot Dylan Groenewegen, de groene trui zou kunnen winnen. Ik verwacht niet dat hij die ruimte van de ploeg krijgt, maar hij zou een kans maken als hij die ruimte wel zou krijgen.
 
Bovenaan