Wie wordt de nieuwe trainer

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Dat laatste is natuurlijk een schande, het eerste zou wel heel amateuristisch zijn.
Het is dat clubs als Real en City het tegen weten te houden, maar met de know how van dit forum zou het Nederlands voetbal totaal toonaangevend zijn.
 

JMD

Well-known member
Dat zou je verwachten van wel, maar blijkbaar is dat dus niet goed uitgezocht.

En sowieso zit het gek in elkaar dat je cultuurbewaker in de technische staf zit.
 

Hankie

Well-known member
Maar ze kenden toch zijn visie? Of niet.
De visie leek op details te verschelen, maar was toch groter dan gedacht. Daarnaast de klik met de medische staf en overige technische staf niet goed gebleken.

Dat zou je verwachten van wel, maar blijkbaar is dat dus niet goed uitgezocht.

En sowieso zit het gek in elkaar dat je cultuurbewaker in de technische staf zit.
Waarom? De rol van de Wolf is naast de cultuur bewaken, het prettig laten voelen van de spelers en de sfeer in de groep.
 

Mario

Well-known member
Forumleiding
Ik kan mij wel voorstellen dat een nieuwe trainer de Wolf niet meer in zijn staf wil hebben. Maar het zal wel een eis van Feyenoord zijn.
 
Bovenaan