Wie wordt de nieuwe trainer

Maasveld

Well-known member
Dit dus. Heerenveen was een perfecte keuze om de carriere op te bouwen. Bij bv Cocu, Van Nistelrooij, Van Bronckhorst enz ging 'te snel bij je jeugdliefde trainer zijn' compleet mis. En dan ga je na 8 maanden weg en laat je de club die je de kans geeft compleet in de steek.
Zet er Frank de Boer bij en je hebt 8 kampioenschappen bij de 1ste trainersklus.

JMD

Well-known member
Ik doe Van Gaal erbij. 1e trainersklus als hoofdtrainer: Wereldbeker, Champions League, Uefacup
Klopt, maar ik had het over top-oudspelers die direct bij hun club als trainer geparachuteerd werden.
Van Gaal was al trainer geweest bij AZ (tijdelijk), aldaar assistent, assistent onder Beenhakker én hij was tevens gymleraar, dus je hoefde hem niks over managen van groepen te leren.

Overigens won Hiddink in zijn eerste trainersbaan ook vrij veel. Maar ook hij was eerder assistent bij PSV en ook gymdocent.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nou, sterkte/succes dan maar, Feyenoorders.

Ik snap de stap naar Feyenoord, maar ik begrijp het niet, zeg maar.

erka

Well-known member
Nou, we gaan het zien. Ik voorspel een soort Van Basten-scenario. Dus teveel wilde ideeën en niet kunnen aanpassen aan 2025 en hoe voetballers tegenwoordig in elkaar zitten. En dan gaan we m op Ziggo Sport zien, want inzicht heeft hij natuurlijk wel.

• Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan