Ik vind hem nog erg wisselvallig bij Heerenveen. Ik betwijfel of hij al klaar is voor de Kuip.
Des te gekker dit beleid.Dat lijkt mij ook. Na 8 wisselvallige maanden bij Heerenveen heeft hij dit idd nog niet laten zien.
Waarschijnlijk een clausule althans volgens de geruchten.Des te gekker dit beleid.
Half jaar terug alle ballen op Priske en was RvP er nog niet klaar voor. Waarom hij er nu dan wel klaar voor is, is mij dan wel een raadsel. Kost ze ook nog een afkoopsom.
Ja totaal niet chique en vind het ook een domme keuze van hem. Het afbreukrisico is enorm.Verder van RvP ook allesbehalve chique. Hij had zijn route zo zorgvuldig uitgestippeld, krijgt alle ruimte voor ontwikkeling en mocht een buslading staf meenemen en dan nu je hielen lichten. Daar vind ik ook wel wat van.
Zo goed als. Pinas en Bosschaart gaan met hem mee.Is het al zeker dan ?
Zo’n geweldige trainer is het toch niet? Denk dat Heerenveen niet slechter af gaat zijn met een andere trainer.Wat een ontzettende lampelul
Zo’n geweldige trainer is het toch niet? Denk dat Heerenveen niet slechter af gaat zijn met een andere trainer.
Jij nog voorkeur?
Dit dus. Heerenveen was een perfecte keuze om de carriere op te bouwen. Bij bv Cocu, Van Nistelrooij, Van Bronckhorst enz ging 'te snel bij je jeugdliefde trainer zijn' compleet mis. En dan ga je na 8 maanden weg en laat je de club die je de kans geeft compleet in de steek.Maar los van dat; Meneer had alles zorgvuldig gepland, wilde zijn carrière helemaal opbouwen, kreeg hier alle kansen en ruimte om dat zelf in te vullen zonder al te veel druk en dan na 8 maanden nok je ermee.