Wie wordt de nieuwe trainer

Jamel

Administrator
Forumleiding
Uitgebreide analyse, dank daarvoor! Hoe schat je de kansen in voor een kampioenschap?
Op dit moment denk ik dat PSV te sterk is en wij met Ajax gaan strijden om plek 2. Maar er gaat voor 1 september echt nog van alles gebeuren op de transfermarkt.

JMD

Well-known member
Wij konden net aan van Eindhoven winnen en voor de rest nog niet gewonnen deze voorbereiding. Dus om PSV nou direct favoriet te verklaren lijkt me overdreven. We vergeten vaak dat Feyenoord afgelopen seizoen het beter deed dan in hun kampioensseizoen, enkel omdat PSV een uniek seizoen draaide (wat dit jaar echt niet gaat gebeuren) werd het geen 2x op rij voor Feyenoord.

Laten we eerst eens de start van het seizoen (en sluiting transfermarkt) afwachten...

JMD

Well-known member
stc, ga eens van dat account van JMD.
Hoho, ik denk nog steeds dat we gaan strijden om de titel hoor, maar om nou direct te zeggen dat 'wij te sterk' zijn dat is onzin. Het zal tussen ons en Feyenoord gaan, maar veel hangt echt nog af van wat er de komende weken op de transfermarkt gaat gebeuren. Als PSV Bakayoko en Schouten kwijtraakt wordt dat echt anders.

Jamel

Administrator
Forumleiding
We zijn anderhalve oefenwedstrijd verder na mijn vorige posts in dit topic en inmiddels maak ik me grote zorgen.

JMD

Well-known member
Oefenwedstrijden (net als het duel om de JCS volgende week) zeggen vaak helemaal niks. Ik heb vaak zat PSV dramatische voorbereidingen zien spelen en dan werd het een goed seizoen (PSV's beste 2 seizoenen ooit (1987-88 en 2004-05) kenden werkelijk dramatische voorbereidingen) en ook hele goede voorbereidingen gezien die dramastarts in de competitie opleverden.

Bovenaan