Op dit moment denk ik dat PSV te sterk is en wij met Ajax gaan strijden om plek 2. Maar er gaat voor 1 september echt nog van alles gebeuren op de transfermarkt.Uitgebreide analyse, dank daarvoor! Hoe schat je de kansen in voor een kampioenschap?
Op dit moment denk ik dat PSV te sterk is en wij met Ajax gaan strijden om plek 2. Maar er gaat voor 1 september echt nog van alles gebeuren op de transfermarkt.Uitgebreide analyse, dank daarvoor! Hoe schat je de kansen in voor een kampioenschap?
Ik dacht dat dat een veredeld jong PSV was, maar dat is niet zo?Wij konden net aan van Eindhoven winnen en voor de rest nog niet gewonnen deze voorbereiding.
Hoho, ik denk nog steeds dat we gaan strijden om de titel hoor, maar om nou direct te zeggen dat 'wij te sterk' zijn dat is onzin. Het zal tussen ons en Feyenoord gaan, maar veel hangt echt nog af van wat er de komende weken op de transfermarkt gaat gebeuren. Als PSV Bakayoko en Schouten kwijtraakt wordt dat echt anders.stc, ga eens van dat account van JMD.
Dat was inderdaad zo.Ik dacht dat dat een veredeld jong PSV was, maar dat is niet zo?
JMD is dus alleen maar met de OS spelen bezig en wat ie over PSV zegt klopt niet?Dat was inderdaad zo.
Dat laatste zou je niet mogen verwonderen.JMD is dus alleen maar met de OS spelen bezig en wat ie over PSV zegt klopt niet?
Klopt, jij bent de enige die er nog vaker naast zit als het over PSV gaat, da’s wel waar. Gewoon op stc af blijven gaan dan maar.Dat laatste zou je niet mogen verwonderen.