Wie is de Mol?

Wie is de Mol?


  • Totaal aantal stemmers
    22

Forza AZ

Well-known member
Dat zal wel niet hebben gemogen... :p

Ik vroeg me vooral af wat ze met die hint van aflevering 1 opdracht 1 bedoelden: dat als ze die envelop bovend e kaars hielden dat dan 'aflevering 8 nummer 3' te voor schijn kwam. Dat was het nummer 'Lady in Red', maar waar is dat te horen/zien geweest? En als dat in het TV-programma te zien/horen als bv achtergrondmuziek dan heb je daar toch helemaal niks aan?
In aflevering 8 moesten ze muzieknummers uitbeelden met hints. Daarin was het 3e nummer "Lady in red".

Zo werd dat gisteren wel uitgelegd in ieder geval. Ik weet niet of dat ook echt in aflevering 8 was of niet.
 

Joost

Well-known member
Ja, dat snap ik.

Maar dat is a.d.h.v. dat nummer 'Lady in Red', maar waar was dat te horen dan?
De opdracht in het theater maar ze de kandidaten van eerdere jaren in de juiste rij moesten zetten.
Een van de nummers was Lady in Red waarbij alle dames in het rood in rij 3 gezet moesten worden.

Eerlijk gezegd een erg vergezochte hint.
 

Fregge

Well-known member
De Belgische Mol is gisteren begonnen. Echt alles aan de eerste opdracht van de Belgische Mol is beter dan de opdrachten van de Nederlandse Wie is de Mol: De opdracht zelf, het camerawerk, de spanning, de soundtrack. En dan het einde van de aflevering met een echt heerlijke twist !
 

Joost

Well-known member
De Belgische Mol is gisteren begonnen. Echt alles aan de eerste opdracht van de Belgische Mol is beter dan de opdrachten van de Nederlandse Wie is de Mol: De opdracht zelf, het camerawerk, de spanning, de soundtrack. En dan het einde van de aflevering met een echt heerlijke twist !
Klein detail; niet te zien in Nederland.
 

Fregge

Well-known member
Wat een ontknoping ook weer van de Mol. Mijn Mol die uiteindelijk verliezend finalist bleek. Hele mooie wtf op het einde van de een na laatste aflevering.
 

Joost

Well-known member
Wat een ontknoping ook weer van de Mol. Mijn Mol die uiteindelijk verliezend finalist bleek. Hele mooie wtf op het einde van de een na laatste aflevering.
Na al je enthousiaste berichten heb ik het seizoen er ook in korte tijd doorheen gejast.Wat een totaal ander programma dan in Nederland. Kandidaten die echt voor de pot gaan, minder gebabbel en echt originele opdrachten. Ook ik zat op de verliezend finalist, wie niet eigenlijk?

Ik vond het wel wat dat ze hun eigen broodjes moesten smeren en alles zelf moesten rijden. De bondjes die in Nederland zo'n grote rol spelen waren er vrijwel niet nu.

Ik heb echt krom van het lachen gelegen bij die meditatieopdracht en de verstopopdracht.
 

Fregge

Well-known member
De bondjes die in Nederland zo'n grote rol spelen waren er vrijwel niet nu.
Die bondjes zijn er wel, maar niet zo op de voorgrond zoals in Nederland

Ik vond die puzzelopdracht ook zeer gaaf. En de laatste opdracht voor de finale met de stalen zenuwen. Prachtig.
 

Joost

Well-known member
Die bondjes zijn er wel, maar niet zo op de voorgrond zoals in Nederland

Ik vond die puzzelopdracht ook zeer gaaf. En de laatste opdracht voor de finale met de stalen zenuwen. Prachtig.

Zelfs die laatste terugblikaflevering is echt fantastisch.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Na al je enthousiaste berichten heb ik het seizoen er ook in korte tijd doorheen gejast.Wat een totaal ander programma dan in Nederland. Kandidaten die echt voor de pot gaan, minder gebabbel en echt originele opdrachten. Ook ik zat op de verliezend finalist, wie niet eigenlijk?

Ik vond het wel wat dat ze hun eigen broodjes moesten smeren en alles zelf moesten rijden. De bondjes die in Nederland zo'n grote rol spelen waren er vrijwel niet nu.

Ik heb echt krom van het lachen gelegen bij die meditatieopdracht en de verstopopdracht.

Je kan nog een aantal seizoenen terugkijken. Kan ik je van harte aanbevelen. Ik vind het een stuk leuker programma dan de Nederlandse versie.
 

Mario

Well-known member
Ik heb vanmiddag de eerste aflevering teruggekeken, het beloofd een mooi seizoen te worden. Leuke groep, leuke aflevering.
 
Bovenaan