Wie is de Mol?

Wie is de Mol?


  • Totaal aantal stemmers
    22

Kielse Rat

Well-known member
Ik wist niet dat de Vlaamse serie hier ook zo populair was. Wel een pluim voor hoe het productieteam hier mee is omgesprongen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja. Kijk zo'n wieleropdracht bijvoorbeeld. Dat kan nog prima lukken. Als je kijkt naar de spellen in Nederland, die gaan altijd wel chaotisch en fout

In Nederland heb je echt geen mol nodig om het te laten mislukken. Daarnaast vind ik de manier van vastleggen ook wat minder zuiver. Je kunt haast niet meer ontravelen wie de mol is op basis van de TV beelden wie het is.
 

Joost

Well-known member
Het is natuurlijk botte pech maar in de afgelopen vier afleveringen is er maar 1 iemand uitgegaan met een rood scherm. Dat is wel erg jammer.
 

Mario

Well-known member
Vanmiddag de eerste aflevering gekerken. De eerste aflevering is altijd even aftasten. Wel meteen 3500 Euro uit de pot bij de eerste opdracht. En dan blij zijn met 500 Euro 😄

Leuk begin van dit seizoen, mooie locatie.
 

JMD

Well-known member
Ja, was leuk begin. Ik vond het wel jammer dat dat stuk met dat iedereen door Everon gebeld werd al in de promo's te zien was. Daardoor wist je al dat dit ging gebeuren. Als dat niet in de promo's had gezeten had dit wat mij betreft echt iconisch kunnen worden, vergelijkbaar met de 'wij zijn niet in Kiev, vriend' start van het seizoen in Georgië.
 

Friesland

Well-known member
Vanmiddag de eerste aflevering gekerken. De eerste aflevering is altijd even aftasten. Wel meteen 3500 Euro uit de pot bij de eerste opdracht. En dan blij zijn met 500 Euro 😄

Leuk begin van dit seizoen, mooie locatie.
Ze dachten dat ze verkeerd zaten, toen ze die kist zagen, dus ik kan mij wel voorstellen dat ze blij waren ook al was het maar 500 euro.

@allen: Vergeet de bonusvraag niet te beantwoorden, dat kan tot morgenochtend 10:00.
 

Friesland

Well-known member
Stand na aflevering 1:
Pl. forumlid ptn (antwoord op vraag; ingezette punten)
1. Wigboldus 200 (Ja; 100 op Froukje)
1. Wezeper88 200 (Nee; 35 op Froukje, 33 op Nabil, 32 op Sander)
1. Joost 200 (Nee; 100 op Nabil)
1. Maasveld 200 (Ja; 100 op Anke)
1. Magikan 200 (Ja; 25 op Anke, Annick, Jurre, Soy)
1. Friesland 200 (Nee; 50 op Froukje, Sander)
7. Mario 180 (Ja; 10 op iedereen)
8. JMD 160 (Ja; 30 op Nabil, Ranomi, 20 op Sarah, Soy)
9. De Wolf(?) 100 (Nee; geen punten ingezet)

Ja = Anke, Daniël, Froukje, Jurre, Sarah, Sander
Nee = Annick, Nabil, Ranomi, Soy
Froukje en Daniël kwamen niet op tijd op de plek waar ze moesten zijn, maar ze waren wel binnen de tijd uit de kist en dat was de vraag.

Leuk op die verschillende tactieken te zien! De een zet alles op een deelnemer en Mario zet op iedereen 10 punten in.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan