Wie is de Mol?

Wie is de Mol?


  • Totaal aantal stemmers
    22

JMD

Well-known member
En leuk dat ze die livestream onderdeel hebben laten zijn van de eerste aflevering.
Dat zat er toch wel in dat dat zou gebeuren? Was een essentieel deel van de eerste aflevering vanwege het uitdelen van de vrijstellingen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Diegene die er nog mee moeten beginnen kunnen beter ook even de oude seizoenen terugkijken. Totaal ander en vooral ook een beter programma.
 

Mario

Well-known member
Heel leuk dat Everon de Mol is terwijl veel kijkers dat niet konden zien, maar ondertussen is de Belgische gestart gisteren. Te zien via GoPlay (accountje aanmaken met een Belgische postcode) maar ook via NPO Start: https://www.npostart.nl/wie-is-de-mol-belgie/VPWON_1301610
Wel een toffe gast die Everon. Ik heb hem wel eens ontmoet, familie van kennissen van ons. Hij heeft het goed gedaan, leuk seizoen. De Belgische versie is nieuw voor mij, dus wellicht moet ik eest eens de oude seizoenen terugkijken.
 

JMD

Well-known member
Diegene die er nog mee moeten beginnen kunnen beter ook even de oude seizoenen terugkijken. Totaal ander en vooral ook een beter programma.
En waarom zou je eerst oude seizoenen moeten terugkijken? Is de basis van het programma anders? Ik ben ook ooit ineens aan WIDM begonnen (seizoen met Suzan Visser als mol) en had vrij snel het idee te pakken...
 

Max

Administrator
Forumleiding
En waarom zou je eerst oude seizoenen moeten terugkijken? Is de basis van het programma anders? Ik ben ook ooit ineens aan WIDM begonnen (seizoen met Suzan Visser als mol) en had vrij snel het idee te pakken...

Het zijn waanzinnige seizoenen stuk voor stuk die je niet wil missen en toch terug wil gaan kijken. Niemand in Nederland die het per ongeluk gaat verklappen wie de Mol is. In de latere seizoenen komen wel eens namen van eerdere seizoenen voorbij. Dus als je daarna terug gaat kijken is het potentieel minder leuk.
 

Fregge

Well-known member
En waarom zou je eerst oude seizoenen moeten terugkijken? Is de basis van het programma anders? Ik ben ook ooit ineens aan WIDM begonnen (seizoen met Suzan Visser als mol) en had vrij snel het idee te pakken...
Je kunt ze wel stuk voor stuk kijken. Dat is op zich geen probleem. Dit seizoen is alleen een jubileumseizoen en zonder al te veel te spoilen: Er komen dingen terug uit oudere seizoenen.
 

erka

Well-known member
De Belgische Mol is na 4 afleveringen uit zichzelf uit de serie gestapt. Hij kon de spanning niet meer aan omdat ie in zijn slaap had gepraat :D

Kijk, dat zijn nog eens acties.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lekker dan, ik moet nog kijken. Ik ben benieuwd hoe ze dat dan willen gaan oplossen. Verklap het maar niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Excuus, staat overal in de media, dus dacht er niet echt bij na Max.

Inmiddels wel staat het inderdaad in de media. Dus het was inderdaad toch niet te voorkomen. Gezien jouw omschrijving wist ik ook gelijk om wie het moest gaan. Jammer dat ik vorige week wel nagenoeg live keek en gisteren niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Er is inmiddels een nieuwe mol aangewezen schijnt.

Toch lastig. Je begint op een bepaalde manier te spelen met bepaald gedrag. Dan moet je opeens een andere rol gaan spelen. Toch veel lastiger wanneer de medekandidaten je nog niet kennen.
 

Joost

Well-known member
Lekker dan, ik moet nog kijken. Ik ben benieuwd hoe ze dat dan willen gaan oplossen. Verklap het maar niet.

Het is ook niet handig om dan dit topic te gaan openen ;)

Ik wist het allemaal geheim te houden. Mijn vrouw hoorde in de auto vanochtend iets op radio 2 hierover waarna ik er wel van uit ging dat het groots was. Ik dacht zelf dat Nele de mol geweest zou kunnen zijn. Maar alle media en facebook heb ik kunnen vermijden.

Degene die er nu uit is had ik zelf helemaal onderaan het lijstje staan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is ook niet handig om dan dit topic te gaan openen ;)

Ik wist het allemaal geheim te houden. Mijn vrouw hoorde in de auto vanochtend iets op radio 2 hierover waarna ik er wel van uit ging dat het groots was. Ik dacht zelf dat Nele de mol geweest zou kunnen zijn. Maar alle media en facebook heb ik kunnen vermijden.

Degene die er nu uit is had ik zelf helemaal onderaan het lijstje staan.

Komt op Tapatalk in beeld zonder je erop klikt. SPOILER en velen enters zouden helpen. Maar goed, dit werd overal in de media gebracht dus het had toch geen zin.

Ik had hem op zich wel hoog op mijn lijstje. Kon hem nog niet echt wegstrepen.
 

Joost

Well-known member
Ah tapatalk gebruik ik nooit, sorry :)

Bij mij stond Manu heel hoog op het lijstje, daar was ik haast van overtuigd, al was dat na de eerste de beste opdracht ook wel weer onwaarschijnlijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat was sowieso wel het nadeel van die eerste opdracht. Een paar zaten echt in een zetel en anderen kon je al bijna wegstrepen.
 

Joost

Well-known member
Ik ben heel benieuwd hoe het spel zich nu gaat ontwikkelen. De spellen zijn in ieder geval weer geweldig.
 
Bovenaan