En het mooie is, de mol hoeft nooit naar huis.Alfred Schreuder.
Vooral de quad-opdracht was wel heel makkelijk. Ze hoefden alleen met de hele groep bij elkaar te blijven om al het geld binnen te halen.Ik vind het echt opvallend hoe ‘makkelijk’ de opdrachten zijn, er gaat echt nog een opdracht komen waar flink geld uit de pot kan, zoals ooit de veiling in Oregon
Precies. En ik dacht eerst dat de spelleiding misschien nog moeilijk zou doen als er niet 'helemaal' precies tegelijk op de knop gedrukt zou worden (wat een aantal keren gebeurde), maar dat was ook niet het geval...Vooral de quad-opdracht was wel heel makkelijk. Ze hoefden alleen met de hele groep bij elkaar te blijven om al het geld binnen te halen.
Je ziet toch wel vaker dingen terugkomen? Sowieso zit er al wat kruisbestuiving tussen de diverse WIDM's...De Zuid Afrikaanse woorden quiz was wel erg gejat van Dixit.
Ik weet het wel zeker. Vooral omdat er toch een aantal enveloppen de montage niet gehaald hebben en er sowieso maar 13 gevonden werden (volgens Rik). Daar heeft de Mol a la Merel Westrik ooit gewoon briefjes weggegooid (in die gaten van de muren) of verscheurd enz...De opdrachten zijn dit jaar een stuk leuker vind ik. Bij het doolhof heeft de mol goed huisgehouden.
In die zin is het programma ook tenonder gegaan aan haar eigen succes.Ik weet het wel zeker. Vooral omdat er toch een aantal enveloppen de montage niet gehaald hebben en er sowieso maar 13 gevonden werden (volgens Rik). Daar heeft de Mol a la Merel Westrik ooit gewoon briefjes weggegooid (in die gaten van de muren) of verscheurd enz...
En dit alles vind ik dan ook het enige nadeel van WIDM, het is voor kijkers bijna onmogelijk om de Mol te raden, omdat de echte Molacties de montage (terecht, anders is er niks aan) niet halen en pas bij aflevering 10 bekend worden...
En elk jaar zie je iedereen wel zeer verdachte dingen doen, bordjes die gemist worden, geld dat verloren wordt...
Precies. En vaak is het ook zo dat ze in eerdere afleveringen 1 iemand door de montage verdacht maken die helemaal de Mol niet is...In die zin is het programma ook tenonder gegaan aan haar eigen succes.
Er zijn zoveel mensen die ieder details noteren en onderzoeken dat niets onopgemerkt blijft.
Ze monteren het dusdanig dat iedereen wel verdacht is. Het verdenkspel is daarom ook puur gokken.
Hopelijk is het net als vorig jaar ook te zien op NPO-start.