Hopelijk is het net als vorig jaar ook te zien op NPO-start.
Play4 account werkt ook.
Ik kijk liever op m'n TV, en dat werkt niet met Play4.Play4 account werkt ook.
Ik heb geen Chromecast en laptop.Chromecast werkt dan niet? En anders: Laptop met HDMI kabel aan je tv koppelen.
Gelukkig geen publieksinterviews inderdaad.Gefeliciteerd Magikan!
Mooie uitzending gisteravond. Ik was er bang voor dat ze weer terug zouden gaan naar het "pré-corona" concept waarbij er flink wat tijd zou gaan naar het publiek buiten, maar dat viel mee. En ook mooi dat de uitzending bijna 1,5 uur duurde, er was goed de tijd voor alles.
Ik vond dit seizoen lastig, heb het ook niet 100% gevolgd. Ik was pas zeker van Jurre sinds de aflevering dat hij de enveloppe voor de vrijstelling voor de finale pakte van Soy. Zoveel geluk kan je niet hebben als kandidaat. Wel een leuke mol dit jaar.
Dat is onzin, natuurlijk kan je dat geluk hebben als kandidaat. Het is niet dat het een one in a million kans was. Het was gewoon 25% kans, elke kans was even groot.Ik vond dit seizoen lastig, heb het ook niet 100% gevolgd. Ik was pas zeker van Jurre sinds de aflevering dat hij de enveloppe voor de vrijstelling voor de finale pakte van Soy. Zoveel geluk kan je niet hebben als kandidaat. Wel een leuke mol dit jaar.
Je bedoelt dat je toevallig snel goed gokte.Ik zat er dit jaar totaal naast (Ranomi).... Vorig seizoen was ik beter, toen had ik Everon snel door en eindigde ik heel hoog in veel pooltje.
Kan ook natuurlijk. Maar vorig jaar vond ik Everon al heel snel verdacht. Dit jaar had ik dat totaal niet met Jurre.Je bedoelt dat je toevallig snel goed gokte.