Wie is de Mol?

Wie is de Mol?


  • Totaal aantal stemmers
    22

Forza AZ

Well-known member
Ik vond de molacties bij de spellen maar matig.
De opdrachten waren dit seizoen ook zo moeilijk, dat er bij veel opdrachten nauwelijks een mol nodig was om ze te laten mislukken of om in ieder geval heel weinig geld binnen te brengen.
 

Batigoal

Well-known member
De opdrachten waren dit seizoen ook zo moeilijk, dat er bij veel opdrachten nauwelijks een mol nodig was om ze te laten mislukken of om in ieder geval heel weinig geld binnen te brengen.

Dat idee had ik ook. Veel opdrachten gingen vanzelf al fout en dan hoefde Rob alleen een laatste zetje gegeven.

Niet onaardig deze finale trouwens. Al die interviews met publiek hebben weinig toegevoegde waarde, dus die mistte ik niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb na Wie Is De Mol de seizoenen terug gekeken van de Belgische evenknie De Mol, maar dan is dat toch eigenlijk een veel leuker programma. De opdrachten zijn begrijpelijker waardoor De Mol wel echt iets moet doen. Dat zorgt er wel voor dat je minder snel verkeerd zit qua Mol. Verder geen BN-ers die zich moeten profileren om hun carrière verder te helpen.

Voor de liefhebber seizoen vier tot en met acht: https://www.vier.be/video/de-mol/2016/de-mol-s4-aflevering-1-01022016
 

Forza AZ

Well-known member
De opdrachten in de Nederlandse versie waren tot enkele jaren geleden nog goed uit te voeren zodat de mol echt iets moest saboteren. De laatste jaren zijn de opdrachten zo ingewikkeld, dat zelfs zonder mol ze nauwelijks goed uit te voeren zijn. Het is dus ook geen wonder dat de prijzenpot ieder jaar lager wordt.
 

JMD

Well-known member
De opdrachten in de Nederlandse versie waren tot enkele jaren geleden nog goed uit te voeren zodat de mol echt iets moest saboteren. De laatste jaren zijn de opdrachten zo ingewikkeld, dat zelfs zonder mol ze nauwelijks goed uit te voeren zijn. Het is dus ook geen wonder dat de prijzenpot ieder jaar lager wordt.
Eens, met als absolute dieptepunt dit jaar waarbij bij geen enkele opdracht de maximale pot behaald was...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Komt nu een hint voorbij met 5 september 2020, dus dan zal het jubileum seizoen wel van start gaan.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Reminder:

Over twee maanden tegen Max zeggen, dat het jubileumseizoen is.
 

JMD

Well-known member

Vanaf 5 september dus. Deelnemers worden pas bekend tijdens de uitzendingen.
 

Joost

Well-known member
In de nieuwste serie is ervoor gekozen om meer met jokers en vrijstellingen te werken. Daarnaast zijn er meer dilemma's voor de deelnemers.
Dat maakt het er weer een stuk frisser op.
 

Batigoal

Well-known member
In de nieuwste serie is ervoor gekozen om meer met jokers en vrijstellingen te werken. Daarnaast zijn er meer dilemma's voor de deelnemers.
Dat maakt het er weer een stuk frisser op.

Ja, leuk seizoen tot nu toe. Tussen de deelnemers zitten verschillende type persoonlijkheden, wat het wel leuk maakt.
 

Friesland

Well-known member
Gezien het aantal afleveringen dit seizoen zal er in ieder geval een aflevering zijn waarbij iedereen in het spel blijft.

Misschien is die aflevering vanavond. Ik zie in de WIDM app, dat je tot 21:08 kunt inzetten, normaal kun je tot ongeveer 21:20 inzetten.

EDIT: nog niet deze week, dus.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan