De opdrachten waren dit seizoen ook zo moeilijk, dat er bij veel opdrachten nauwelijks een mol nodig was om ze te laten mislukken of om in ieder geval heel weinig geld binnen te brengen.Ik vond de molacties bij de spellen maar matig.
De opdrachten waren dit seizoen ook zo moeilijk, dat er bij veel opdrachten nauwelijks een mol nodig was om ze te laten mislukken of om in ieder geval heel weinig geld binnen te brengen.Ik vond de molacties bij de spellen maar matig.
De opdrachten waren dit seizoen ook zo moeilijk, dat er bij veel opdrachten nauwelijks een mol nodig was om ze te laten mislukken of om in ieder geval heel weinig geld binnen te brengen.
Eens, met als absolute dieptepunt dit jaar waarbij bij geen enkele opdracht de maximale pot behaald was...De opdrachten in de Nederlandse versie waren tot enkele jaren geleden nog goed uit te voeren zodat de mol echt iets moest saboteren. De laatste jaren zijn de opdrachten zo ingewikkeld, dat zelfs zonder mol ze nauwelijks goed uit te voeren zijn. Het is dus ook geen wonder dat de prijzenpot ieder jaar lager wordt.
In de nieuwste serie is ervoor gekozen om meer met jokers en vrijstellingen te werken. Daarnaast zijn er meer dilemma's voor de deelnemers.
Dat maakt het er weer een stuk frisser op.
Kans is nu wel groot, met nog maar 2 mannen bij de laatste 7 deelnemers.De Mol zal wel een vrouw zijn, de laatste 2x was het een man.
Kans is nu wel groot, met nog maar 2 mannen bij de laatste 7 deelnemers.
Daarvoor was Remco Veldhuis er al uit en gisteren ging Florentijn Hofman er uit. Dus alleen Joshua Nolet en Splinter Chabot nog over bij de mannen.Ik volg her dit seizoen nog niet echt. Ik weet alleen dat Erik de Zwart er al uit is.