Ik heb het teruggeluisterd want dat het ook. Maar zei volgens mij He kijk eens aan.Miljuschka is het. Bij die opdracht in het park met de waaiers zei ze "he daar staat mijn naam". Of dit is een dikke instinker, dat kan natuurlijk ook.
Alle namen van de overgebleven deelnemers stonden op de waaiers … de eerste 'mol' die op de waaiers voorbijkwam was die van Claes.Miljuschka is het. Bij die opdracht in het park met de waaiers zei ze "he daar staat mijn naam". Of dit is een dikke instinker, dat kan natuurlijk ook.
Dat zou een geweldige mollenstreek zijn van Nathan :duim:Ben benieuwd of de uitzending van zaterdag in Vondel CS doorgaat of dat ze in een studio gaan zitten, dit ivm de mensenmassa's die op die laatste uitzending af komen en het coronavirus.
Ik ook.Beter, met dat publiek vind ik er niet veel aan.
Het zou me hogelijk verbazen als er 2 Mollen zijn. Elk jaar komt die theorie wel weer eens keer voorbij. Maar goed, wie weet ter gelegenheid van het jubileum...Ik denk echt dat beide het zijn.
Ik zou het ook wel raar vinden want het maakt het voor andere jaren mogelijk om nog meer rare dingen te doen terwijl het format nu perfect is.Het zou me hogelijk verbazen als er 2 Mollen zijn. Elk jaar komt die theorie wel weer eens keer voorbij. Maar goed, wie weet ter gelegenheid van het jubileum...