Wie is de Mol?

Wie is de Mol?


  • Totaal aantal stemmers
    22

Mario

Well-known member
De altijd sympathieke en teamplayer Nathan, of de fanatieke Buddy ... ik hoop toch op de eerste.
 

JMD

Well-known member
Geen idee hoe ver Nathan gaat komen (of de Mol is), maar het is volgens mij nu al de winnaar van WIDM qua opvallen qua vrolijkheid enz. Wij als voetballiefhebbers wisten dat al, maar hij wordt nu ook zeer bekend (en leuk gevonden) door mensen die minder met voetbal hebben.
 

erka

Well-known member
Miljuschka is het. Bij die opdracht in het park met de waaiers zei ze "he daar staat mijn naam". Of dit is een dikke instinker, dat kan natuurlijk ook.
 

Hankie

Well-known member
Miljuschka is het. Bij die opdracht in het park met de waaiers zei ze "he daar staat mijn naam". Of dit is een dikke instinker, dat kan natuurlijk ook.

Ik heb het teruggeluisterd want dat het ook. Maar zei volgens mij He kijk eens aan.
 

Mario

Well-known member
Miljuschka is het. Bij die opdracht in het park met de waaiers zei ze "he daar staat mijn naam". Of dit is een dikke instinker, dat kan natuurlijk ook.

Alle namen van de overgebleven deelnemers stonden op de waaiers … de eerste 'mol' die op de waaiers voorbijkwam was die van Claes.
 

JMD

Well-known member
Ben benieuwd of de uitzending van zaterdag in Vondel CS doorgaat of dat ze in een studio gaan zitten, dit ivm de mensenmassa's die op die laatste uitzending af komen en het coronavirus.
 

Mario

Well-known member
Ben benieuwd of de uitzending van zaterdag in Vondel CS doorgaat of dat ze in een studio gaan zitten, dit ivm de mensenmassa's die op die laatste uitzending af komen en het coronavirus.

Dat zou een geweldige mollenstreek zijn van Nathan :duim:
 

JMD

Well-known member
En idd vandaag bevestigd: finale vanuit de studio.

Overigens hou ik het op Rob als mol. (maar zou ik het heel gaaf vinden als Nathan het is)
 

JMD

Well-known member
Beter, met dat publiek vind ik er niet veel aan.
Ik ook.

Ik vind dat publiek overigens op zich niet erg, geeft wel sfeer, maar vind het vooral erg dat ze continu mensen uit het publiek gaan interviewen, waardoor er minder tijd is voor een nababbel met de deelnemers en de Molacties.
 

Joost

Well-known member
Het zou me hogelijk verbazen als er 2 Mollen zijn. Elk jaar komt die theorie wel weer eens keer voorbij. Maar goed, wie weet ter gelegenheid van het jubileum...

Ik zou het ook wel raar vinden want het maakt het voor andere jaren mogelijk om nog meer rare dingen te doen terwijl het format nu perfect is.
Maar ongelofelijk veel hints wijzen richting Nathan én Rob, meer dan andere jaren.
 

Mario

Well-known member
Ik denk Rob, maar hoop Nathan. Het seizoen zelf vond ik niet echt geweldig tot op heden, zeker niet voor een jubileum jaar.
 

JMD

Well-known member
Rob dus.
Vind het jammer dat men niet liet zien tegen wie Rob lasergamede en tegen wie Rob sprak in de laatste opdracht.

En aan het eind maakte Rik nog een primeur bekend (knap dat dat in deze tijd van social media onder de radar is gebleven), in het najaar is er weer een seizoen.
 

Joost

Well-known member
Dit was wel een topfinale. Rustige uitleg en veel informatie.

al zat een aantal kandidaten er vooral voor spek en bonen bij.
 

erka

Well-known member
Ik vond de molacties bij de spellen maar matig.

Wel waren de verborgen hints voor de kijkers erg goed. Daar zat toch wel heel wat tussen.
 
Bovenaan