Goede acties en een hoop geld uit de pot gehouden. Alleen de andere twee finalisten hadden er nog minder in gestopt. Wat ik nog eigenlijk het meeste richting Merel vond wijzen is dat zij extra zwemkleding mee had voor die laatste opdracht in het water voor Sarah. Ik vond Merel overigens net een Margriet van der Linden lookalike tijdens de finale en dat is geen compliment.
Ik kijk nu de versie van Belgi? van vorig jaar online. De eerste aflevering was iig spectaculair qua opening.
Ik had precies hetzelfde inderdaad.Ik vond Merel overigens net een Margriet van der Linden lookalike tijdens de finale en dat is geen compliment.
Vraag me ook altijd af: ze zeggen dat de cameramensen e.d. niet weten wie de mol is, maar dat zie je toch vrij snel met al die zaken die wij niet zien, maar een cameraman op de set toch wel?Dat Merel naar dezelfde kapper als Margriet van der Linden was gegaan was iedereen wel opgevallen denk ik.
De hype is heel groot en alles is prachtig gemonteerd maar het is als kijker werkelijk ondoenlijk om ook maar op enige manier de mol te spotten. De 'verborgen' aanwijzingen waren zo vergezocht dat je ze haast op iedereen kon projecteren. Van de molacties zelf kwam niets in beeld.
Misschien kunnen ze na het reguliere seizoen ook nog een keer de serie uitzenden maar dan de ongecensureerde versie.
heb je een link? Ik heb toen de helft maar gezien en uiteindelijk kon ik het niet meer terug vinden.
Vraag me ook altijd af: ze zeggen dat de cameramensen e.d. niet weten wie de mol is, maar dat zie je toch vrij snel met al die zaken die wij niet zien, maar een cameraman op de set toch wel?
Of zoals Jan vorig jaar tijdens die 'stadswandelopdracht' gewoon tegen de camera staat te kletsen in zijn hoedanigheid als Mol. Dat valt toch op voor een cameraman/vrouw?
Rik gaf aan dat hij na 3 afleveringen wist wie de Mol was, gewoon door zaken te zien die op 'de set' gebeurden.
Npo.nl staan ze op. Zal indien nodig later een link voor je zoeken.
ah, je moet dan wel NPO start plus hebben zie ik.
Mijn neef werkt achter de schermen bij WIDM en die weet echt wel wie de Mol is. Maar hij zwijgt natuurlijk altijd als het graf tegenover iedereen.
Als je ze vooruit wil kijken. Staan er nu drie op. Iedere zaterdag geven ze er een vrij.