Wie is de Mol?

Wie is de Mol?


  • Totaal aantal stemmers
    22

JMD

Well-known member
Het waren 63 stokjes volgens mij... Merel zou de joker hebben gehad, want Sarah zou stokje 61 weg hebben gehaald, en dan bleven er 2 stokjes over.
 

willy

Active member
Nog een andere aanwijzing, al die vogels die in beeld waren hinten op Merel.
Tot 4x een zwerm vogels lijkt me duidelijk.

Inderdaad JMD, het waren 63 stokjes.
Even teruggekeken.
 
Laatst bewerkt:

Tobcoach

New member
Niels verdacht Sinan of Merel. Nu Sinan eruit is, denk ik dat hij Merel verdenkt, ook omdat hij heeft aangegeven dat Sarah in zijn ogen de mol niet kan zijn.
Sarah verdenkt Merel. En Merel verdenkt Sarah.
Sinan zat ook op Merel, maar is eruit. Dat wil niet zeggen dat Merel niet de mol is, aangezien het ook zo kan zijn dat Sinan op tijd geklopt is, of toch minder vragen goed had dan Sarah.

Ik verdenk Merel nog steeds het meest. Als Merel de mol is, wordt het een spannende strijd tussen Sarah en Niels om de winst omdat ze allebei op Merel zitten.
Als Sarah de mol is, wint Merel deze serie. Als Niels de mol is, wordt het net zo spannend tussen Merel en Sarah, omdat beide dames schijnbaar Niels niet (meer) als verdachte zien.

Ik ben heel benieuwd, misschien dat de aflevering van zaterdag as. een definitief licht laat schijnen op de mol en de verdenkingen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wie is de Mol?

Goede acties en een hoop geld uit de pot gehouden. Alleen de andere twee finalisten hadden er nog minder in gestopt. Wat ik nog eigenlijk het meeste richting Merel vond wijzen is dat zij extra zwemkleding mee had voor die laatste opdracht in het water voor Sarah. Ik vond Merel overigens net een Margriet van der Linden lookalike tijdens de finale en dat is geen compliment.

Ik kijk nu de versie van Belgi? van vorig jaar online. De eerste aflevering was iig spectaculair qua opening.
 

Joost

Well-known member
Dat Merel naar dezelfde kapper als Margriet van der Linden was gegaan was iedereen wel opgevallen denk ik.

De hype is heel groot en alles is prachtig gemonteerd maar het is als kijker werkelijk ondoenlijk om ook maar op enige manier de mol te spotten. De 'verborgen' aanwijzingen waren zo vergezocht dat je ze haast op iedereen kon projecteren. Van de molacties zelf kwam niets in beeld.

Misschien kunnen ze na het reguliere seizoen ook nog een keer de serie uitzenden maar dan de ongecensureerde versie.
 

Wigboldus

Well-known member
Goede acties en een hoop geld uit de pot gehouden. Alleen de andere twee finalisten hadden er nog minder in gestopt. Wat ik nog eigenlijk het meeste richting Merel vond wijzen is dat zij extra zwemkleding mee had voor die laatste opdracht in het water voor Sarah. Ik vond Merel overigens net een Margriet van der Linden lookalike tijdens de finale en dat is geen compliment.

Ik kijk nu de versie van Belgi? van vorig jaar online. De eerste aflevering was iig spectaculair qua opening.

heb je een link? Ik heb toen de helft maar gezien en uiteindelijk kon ik het niet meer terug vinden.
 

JMD

Well-known member
Dat Merel naar dezelfde kapper als Margriet van der Linden was gegaan was iedereen wel opgevallen denk ik.

De hype is heel groot en alles is prachtig gemonteerd maar het is als kijker werkelijk ondoenlijk om ook maar op enige manier de mol te spotten. De 'verborgen' aanwijzingen waren zo vergezocht dat je ze haast op iedereen kon projecteren. Van de molacties zelf kwam niets in beeld.

Misschien kunnen ze na het reguliere seizoen ook nog een keer de serie uitzenden maar dan de ongecensureerde versie.
Vraag me ook altijd af: ze zeggen dat de cameramensen e.d. niet weten wie de mol is, maar dat zie je toch vrij snel met al die zaken die wij niet zien, maar een cameraman op de set toch wel?
Of zoals Jan vorig jaar tijdens die 'stadswandelopdracht' gewoon tegen de camera staat te kletsen in zijn hoedanigheid als Mol. Dat valt toch op voor een cameraman/vrouw?
Rik gaf aan dat hij na 3 afleveringen wist wie de Mol was, gewoon door zaken te zien die op 'de set' gebeurden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vraag me ook altijd af: ze zeggen dat de cameramensen e.d. niet weten wie de mol is, maar dat zie je toch vrij snel met al die zaken die wij niet zien, maar een cameraman op de set toch wel?
Of zoals Jan vorig jaar tijdens die 'stadswandelopdracht' gewoon tegen de camera staat te kletsen in zijn hoedanigheid als Mol. Dat valt toch op voor een cameraman/vrouw?
Rik gaf aan dat hij na 3 afleveringen wist wie de Mol was, gewoon door zaken te zien die op 'de set' gebeurden.

Mijn neef werkt achter de schermen bij WIDM en die weet echt wel wie de Mol is. Maar hij zwijgt natuurlijk altijd als het graf tegenover iedereen.
 

JMD

Well-known member
Mijn neef werkt achter de schermen bij WIDM en die weet echt wel wie de Mol is. Maar hij zwijgt natuurlijk altijd als het graf tegenover iedereen.

Ja, dat laatste snap ik. Makers en deelnemers hebben een contract getekend dat ze niet mogen zeggen (behalve met hun vertrouwenspersoon) wie de mol is. Ik meen op straffe van 100.000 euro.
Daar ging het me ook niet om.

Maar ik lees wel eens artikelen dat cameramensen enzo dat niet weten tot het eind (alleen de presentator (dit jaar dus niet, Rik koos ervoor het niet te weten wie de mol is) en 2 of 3 medewerkers), maar dat lijkt me echt onmogelijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Erg druk gehad, dus niet meer gekeken. Kan het nu wel oppakken.
 
Bovenaan