Dat viel mij ook op. Haar ga ik ook in de gaten houden. Die Kijk in de Vegte hou ik ook in de gaten. Echt zo'n mollengezicht heeft hij. Verder niet echt ergens op gebaseerd.Ik vond dat Sanne wel heel opvallend naar het geld greep toen Emannuelle er al naar keek. Verder moet ik nog wennen aan de namen.
Leuke eerste aflevering. Nog geen idee natuurlijk. Wel t idee dat de mol in de helikopter zat maar eigenlijk nergens op gebaseerd.
Ik ga voor Jeroen en yvonne mag er wel tot het einde in blijven.
Sigrid ook.
Sigrid ook.
Ja, zo komt ze wel over, maar ze komt uit Lekkerkerk en heeft gestudeerd in Maastricht.Mwah dat is zo'n Amsterdamse hipster/eco vogel.
Ja, zo komt ze wel over, maar ze komt uit Lekkerkerk en heeft gestudeerd in Maastricht.
Dus er is nog hoop...
Mwah dat is zo'n Amsterdamse hipster/eco vogel.
Dan is de mol niet best begonnen. Maximale bedrag werd namelijk binnen geharkt....Ik denk juist dat hij/zij op de grond wilde blijven, daar werd het geld verdeeld. Vrijstellingen heeft hij/zij totaal niet nodig.
Dat is zo, maar als de mol in een groep 'beneden' zat, dan zaten er nog 2 niet-mollen bij hem/haar, dus kans zat om geld te scoren.Dan is de mol niet best begonnen. Maximale bedrag werd namelijk binnen geharkt....
Leuke eerste aflevering.
Sigrid is het sowieso niet, afgaande op haar social media gedrag tijdens de opnames. Heb daar een artikel over gelezen.
Wil je dat soort nieuws niet meer melden? Ik probeer al die berichten daarover te vermijden.
Leuke eerste aflevering.
Sigrid is het sowieso niet, afgaande op haar social media gedrag tijdens de opnames. Heb daar een artikel over gelezen.
Leuke eerste aflevering.
Excuus.