Wie is de Mol?

Wie is de Mol?


  • Totaal aantal stemmers
    22

Max

Administrator
Forumleiding
Die van die kipnuggets bedoel je?

Kipnuggets kan je bestellen in een doosje van 6, 9 of 20.
Het grootste aantal dat je niet kan bestellen met deze aantallen is 43. 44 nuggets kan je bestellen met bv 20 + 6 + 6 + 6 + 6. Groter dan 43 is dus alles mogelijk om te bestellen. Kleiner dan 43 zijn er natuurlijk nog meer mogelijkheden, waarbij 1 t/m 5 natuurlijk triviaal is.

Maar natuurlijk. Dank.
 

Eresd?g?

Banned
Sanne en Jeroen nog steeds verdacht. Diederik zn verhaaltje was wel erg mooi en kinderlijk verteld. Was vrij duidelijk dat dat verzonnen was.
 

Mario

Well-known member
Het waren natuurlijk alle drie rare verhalen. Ik snap heel goed dat ze het middelste verhaal kozen als leugen door de link met Elvis.

Op beversafarie kom je die beesten nooit tegen, laat staan ook de hele familie. De kans dat je Elvis tegenkomt is dan vele malen groter, zeker in de VS.
 

JMD

Well-known member
Roos dus weg.

Leuke opdrachten vandaag, maar niet zo spectaculair als vorige week.

Mag ik de opmerking maken dat het vreemd is dat je een vrouw de route laat bepalen?? :)


Ik blijf bij Sanne als 'hoofdmol', die had een paar vreemde acties vandaag (zoals bij opdracht 1 door de portofoon gaan lopen bleren met irrelevante vragen terwijl ze niet aan de beurt is), maar Jeroen heb ik toch ook wel toegevoegd aan mijn lijstje.
 

Friesland

Well-known member
Jochem weer enorm verdacht. Hij was degene die die halve 1000 pakte en hij was natuurlijk enorm irritant bij de auto-opdracht: gepruts met de portofoon en onzin over dat de auto's in de goede volgorde moeten rijden.

Verder eens wat betreft Sanne.
 

Batigoal

Well-known member
Dat boekje met Miss Mole werd duidelijk in beeld gebracht. Je zou dus een vrouwelijke mol verwachten.
 

Eresd?g?

Banned
Het is Sanne. Vermoedde haar al vanaf eerste aflevering en elke aflevering valt ze op met raar gedrag. Gisteren weer met hele domme vragen tijdens die estafette opdracht.
 

Wigboldus

Well-known member
Ik vermoed ook een beetje Sanne al hoop ik dat echt niet. Een beetje een mol als Margriet van der Linden of Susan Visser. Helemaal niks aan. Ik hoop toch stiekem nog op Jochem of Thomas die beide ook op strategische plekken staan en het er soms ook wel mis bij loopt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding

Niemand van de kandidaten verdenkt hem, maar bij elke opdracht verziekt hij iets. Plus de conclusies van vorige week na de leugens van Diederik. Plus dat ik wil dat Sanne het niet is en zo snel mogelijk eruit gaat. En als laatste, en dat is de belangrijkste, het maatje van mn broertje centraal achterin in zijn voetbalteam heet Thomas Mol. Dat kan geen toeval zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Niemand van de kandidaten verdenkt hem, maar bij elke opdracht verziekt hij iets. Plus de conclusies van vorige week na de leugens van Diederik. Plus dat ik wil dat Sanne het niet is en zo snel mogelijk eruit gaat. En als laatste, en dat is de belangrijkste, het maatje van mn broertje centraal achterin in zijn voetbalteam heet Thomas Mol. Dat kan geen toeval zijn.

Iemand postte op Twitter een filmpje van een paar seconden van die duinenopdracht. Wanneer hij het geld heeft gekregen van zijn mede-kandidaat en gaat lopen stopt hij vlak voordat de camera naar een shot met Diederik gaat wat van het geld in zijn broekzak, terwijl hij de rest in zijn handen houdt. Vrij duidelijk te zien dus ik vraag me echt of de Mol zo opzichtig de boel gaat verzieken, maar het is duidelijk dat het geld verdwenen is door hem.
 

Fregge

Well-known member
Iemand postte op Twitter een filmpje van een paar seconden van die duinenopdracht. Wanneer hij het geld heeft gekregen van zijn mede-kandidaat en gaat lopen stopt hij vlak voordat de camera naar een shot met Diederik gaat wat van het geld in zijn broekzak, terwijl hij de rest in zijn handen houdt. Vrij duidelijk te zien dus ik vraag me echt of de Mol zo opzichtig de boel gaat verzieken, maar het is duidelijk dat het geld verdwenen is door hem.

Klaas had vorig jaar een opzichtige! https://www.youtube.com/watch?v=P-4lzzQzV40
 

JMD

Well-known member
Iemand postte op Twitter een filmpje van een paar seconden van die duinenopdracht. Wanneer hij het geld heeft gekregen van zijn mede-kandidaat en gaat lopen stopt hij vlak voordat de camera naar een shot met Diederik gaat wat van het geld in zijn broekzak, terwijl hij de rest in zijn handen houdt. Vrij duidelijk te zien dus ik vraag me echt of de Mol zo opzichtig de boel gaat verzieken, maar het is duidelijk dat het geld verdwenen is door hem.

Heb dat filmpje ook gezien. Hij stopt idd iets in zijn broekzak, dat is zeker. Maar:
*) Is het geld wat hij in zijn broekzak stopt of die 'molkaartjes' die de weg aangaven? Die waren ineens namelijk ook uit de stapel.
*) Misschien heeft hij later dat geld weer uit zijn broekzak gehaald voordat hij het doorgaf en vond hij het makkelijker om zo te lopen dan met alles in zijn handen?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Iemand postte op Twitter een filmpje van een paar seconden van die duinenopdracht. Wanneer hij het geld heeft gekregen van zijn mede-kandidaat en gaat lopen stopt hij vlak voordat de camera naar een shot met Diederik gaat wat van het geld in zijn broekzak, terwijl hij de rest in zijn handen houdt. Vrij duidelijk te zien dus ik vraag me echt of de Mol zo opzichtig de boel gaat verzieken, maar het is duidelijk dat het geld verdwenen is door hem.

Hij vroeg ook nog of Diederik hem kon zien. Die antwoordde 'niet goed, ik zie niet wat je doet'. Ideaal moment om wat te gaan kloten.
 
Bovenaan