Wie is de Mol?

Wie is de Mol?


  • Totaal aantal stemmers
    22

JMD

Well-known member
ZOals te verwachten viel, een opdracht waarin geld uit de pot gehaald kon worden. Hierdoor kon de Mol de afgelopen weken dus gewoon geld binnenhalen, het geld zou er gewoon vanzelf weer uit gaan...

Jochem maakte zichzelf wel heel verdacht vandaag, maar toch geloof ik niet dat hij de mol is. Ik hou het nog steeds op Sanne, want waarom ging Thomas niet door bij de laatste bieding. Als mol kan je dat makkelijk doen.

De schuld die op Jeroen gelegd werd dat hij niet verzekerd had vind ik zwak. De kandidaten hadden gewoon minder moeten bieden.

En op wie zou Sigrid boos zijn? Jochem of Imanuelle?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jochem. Ik vind Thomas erg verdacht. Weet met zijn fysiek niet even wat lasso's over de finish te brengen. Hij was wel erg traag bij zijn eindsprint. Daarnaast kan je als Mol slim even naast iemand gaan staan zodra diegene een biljet tussen de balen gaat vinden. Zijn bod voorafgaande aan de veiling was echter vrij hoog. Op basis daarvan zou je eerder anderen gaan verdenken. Tijdens de veilig zat hij echter de prijzen flink op te drijven zonder zelf de vrijstellingen te pakken.
 

JMD

Well-known member
Jochem. Ik vind Thomas erg verdacht. Weet met zijn fysiek niet even wat lasso's over de finish te brengen. Hij was wel erg traag bij zijn eindsprint. Daarnaast kan je als Mol slim even naast iemand gaan staan zodra diegene een biljet tussen de balen gaat vinden. Zijn bod voorafgaande aan de veiling was echter vrij hoog. Op basis daarvan zou je eerder anderen gaan verdenken. Tijdens de veilig zat hij echter de prijzen flink op te drijven zonder zelf de vrijstellingen te pakken.

Waarom was ze boos op Jochem?

Als Thomas zich echt wilde laten pakken bij de lasso's laat hij het echt niet op een fotofinish aankomen lijkt me... Vond Jochem met zijn gedrag daar verdachter.
 

Mario

Well-known member
Jeroen zou een brilliante Mol zijn. Natuurlijk had hij de pot tot 4000 Euro moeten verzekeren, hij had ook kunnen weten dat men over 1300 Euro zou gaan bieden. Thomas heeft de prijzen bij het bieden flink zitten opdrijven. Jochem als Mol zou ik te simpel vinden, die is veels te opzichtig. Hij heeft trouwens wel Sigris in de rug gestoken.
 

Batigoal

Well-known member
Leuke aflevering met verschillende mensen die zichzelf verdacht maakten. Thomas die de eindsprint ging opzetten toen de cowboy in de juiste positie stond om hem te vangen, Jeroen die natuurlijk veel te laag verzekerde, verschillende mensen die flink aan het bieden waren. Jochem die tegen zichzelf biedt. :cab:
 

JMD

Well-known member
Leuke aflevering met verschillende mensen die zichzelf verdacht maakten. Thomas die de eindsprint ging opzetten toen de cowboy in de juiste positie stond om hem te vangen, Jeroen die natuurlijk veel te laag verzekerde, verschillende mensen die flink aan het bieden waren. Jochem die tegen zichzelf biedt. :cab:

Jochem die tegen zichzelf biedt??? huh?
 

JMD

Well-known member
Yep, dat viel nogal op.

Leg eens uit? Ze gingen toch tegen elkaar in?

Edit: zie het nu ook idd, Jochem heeft 1x 2x achter elkaar geboden. Maar het kan toch zo zijn dat hij dacht dat Thomas ook geboden had. Het ging zo snel dat je de draad kon kwijtraken. En 2400 of 2500 euro is natuurlijk lood om oud ijzer.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan