Dat klopte dus...Marjolein er dus uit.
Opvallend het geknoei bij die fietsopdracht, de kaartjes lagen echt langs de weg.
Dat zo'n vertelopdracht mis gaat is logisch, dat is gewoon verdomd moeilijk. Iedereen zal vroeger op de basisschool wel eens het spel gedaan hebben dat je iets in het oor van je buurman moet fluisteren en dan is er na een 'rondje' een heel andere zin uitgekomen dan mee begonnen werd. En dan wil iedereen het goede eruit krijgen, nu zit er een mol tussen.
Als Klaas de Mol is zal het me niets verbazen dat hij niet al het geld uit die kist gehaald heeft.
Ik blijf echter nog steeds bij Annemieke.
Die situatie was voor mij de bevestiging dat hij de mol was. Is eerder gebeurt in Wie is de mol.
De zelfde Susan Visser heeft zich weken geleden al versproken dat Klaas de mol was.Klopt. Susan Visser 2 jaar terug...
Maar goed, dat was echt met bluf, want voor hetzelfde geld gaat later nog iemand kijken.
De verborgen hints waren dit jaar niet echt verborgen en daarom wist eigenlijk iedereen al hoe laat het was maar desondanks heeft Klaas zelf het gewoon goed gedaan. Ik vond het sowieso een toffe groep, geen nare mensen die alleen maar bezig zijn geweest met het verdacht maken van zichzelf maar fanatisme en een paar goeie mollenacties. Prima editie!
Diederik is voor mij de mol...
Vond hem sowieso in de uitzending verdacht doen, maar het gaat mij om wat hij droeg: een shirt met daarop 6,0 x 10^22. Dat is de constante van Avogadro, en dat is een eenheid uit de scheikunde die vertelt hoeveel deeltjes er in 1 mol zitten. (een mol is een scheikundige eenheid...)