Wie is de Mol?

Wie is de Mol?


  • Totaal aantal stemmers
    22

Batigoal

Well-known member
Ik zit vanaf week 1 op Annemieke. Maar wanneer het toch Klaas is, dan betekent dat ??n relatief makkelijke hint de Mol al tamelijk vroeg heeft ontmanteld.
 

zwammy

Well-known member
ja, dat is minder. Taeke Taekema. Dat moet je als moeder toch ook een kutbevalling gehad hebben.
 

JMD

Well-known member
Taeke weg.

Dus de finale tussen Annemieke, Klaas en Tim. Tim en Annemieke zitten (grotendeels) op Klaas, Klaas op Tim. Annemieke zal dus de Mol wel niet zijn.
 

JMD

Well-known member
Pakte ook verschrikkelijk veel geld de laatste aflevering.

Precies. Die had die TV-opdracht makkelijk kunnen mollen.

Vind het overigens opvallend hoe weinig Tim binnenhaalt. Bij die 'geldklokopdracht' bijvoorbeeld...
 

DeftonesJP

New member
Klaas tikte ook alleen een klok aan toen er iemand anders bovenop stond. Ik vrees dat onze Klaasmans dit jaar vrij duidelijk de mol is. Het is mij uiteraard weer ontgaan maar het gonst van de aanwijzingen die in zijn richting wijzen. Bovendien heb ik het idee dat de deelnemers ook allemaal door hebben wie het is. Ik ben benieuwd wat de man allemaal verknald heeft! Deze aflevering deed hij min of meer zijn beklag dat het lastig mollen was met zo weinig deelnemers. Classy!
 

JMD

Well-known member
Ik ben dan echt benieuwd naar zijn verklaring over de 1ste opdracht.

Want? (bedoel je die eerste opdracht uit aflevering 1?)
Daar had hij ook direct de groep flink kunnen benadelen. Door te gokken dat ze het niet goed gedaan hadden had hij een goede opdracht direct kunnen verklooien.
 

Maasveld

Well-known member
Want? (bedoel je die eerste opdracht uit aflevering 1?)
Daar had hij ook direct de groep flink kunnen benadelen. Door te gokken dat ze het niet goed gedaan hadden had hij een goede opdracht direct kunnen verklooien.

De kans dat het mis gaat bij dit soort opdrachten is doorgaans vrij groot.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zoals altijd kun je maar beter de kandidaten wegstrepen. Klaas van Kruistum die ontpopte zich als ware kandidaat door zeer re?el in te zetten dat ze de metro opdracht niet gingen halen. Verder hoop ik dat Ellie Lust een kandidate is die snel afvalt. Anderzijds is het wel weer mooi hoe Tim Hofman haar op de kast krijgt.

Verder valt er na de eerste aflevering nog weinig te zeggen. Veel waren niet heel actief met het slepen.

Whaha zou wel mooi zijn als Klaas de Mol is. Ik heb hem iig direct weggestreept na de eerste opdracht.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dit jaar kon de Mol overigens tot de opdracht dat de pot geleegd kon worden gewoon geld in de pot stoppen, dus dat verklaart wellicht de eerste opdracht.
 
Bovenaan