Of beter gezegd: 0,5 x 0,5 = 0,25, volgens de Kansdefinitie van Laplace.
Op een Joker staan aan alle twee de kanten "De Mol". Hij valt dus altijd op De Mol. Antwoord was 100%.
Nu V&D failliet is doen ze bij La Place aan kansberekeningen?
Dat dacht ik ook...
Want??Even het WIDM forum doorgespit. Als je daar kijkt dan lijkt het al wel vrij duidelijk wie de mol is; Klaas. Ik hoop het niet...
Even het WIDM forum doorgespit. Als je daar kijkt dan lijkt het al wel vrij duidelijk wie de mol is; Klaas. Ik hoop het niet...
Over het algemeen heeft de massa het zelden goed. WIDM die manipuleert natuurlijk ook de boel door e.e.a. slim te monteren waardoor de Mol minder verdacht lijkt en andere personen weer verdachter. Als iedereen zegt dat het Klaas is, dan zal hij het waarschijnlijk dus niet zijn.
Want??
Als Klaas het is, vind ik het onlogisch, omdat Rop ook op Klaas zat en toch eruit moest, terwijl er ook mensen waren die helemaal niet op Klaas zaten.
Titel aflevering 2: Het laatste woord, Letterlijk.
Hieronder het laatste woord wat er tegen Klaas en Cecile gezegd wordt door de oud Mollen in het Klooster:
Molboek
Oordeel
Legenda
Contra
Focus
Zet alle laatste letters achter elkaar en je hebt KLAAS. --> Het laatste woord, en dan "letterlijk" bedoeld!!!!!
Komt ook nog bij dat de eerste drie letters van de eerste drie woorden MOL spelt.
Dus MOL KLAAS
EDIT: CF Staat voor is gelijk aan.
Dus eigenlijk staat er Mol is gelijk aan Klaas.
Dit kan niet afgedaan worden als toeval.
Zo dat was weer makkelijk dit jaar.