Wie is de Mol?

Wie is de Mol?


  • Totaal aantal stemmers
    22

Fregge

Well-known member
Op 1 kant toch maar?

260rcl2.jpg


2a7amtd.jpg
 

JMD

Well-known member
Marjolein er dus uit.

Opvallend het geknoei bij die fietsopdracht, de kaartjes lagen echt langs de weg.
Dat zo'n vertelopdracht mis gaat is logisch, dat is gewoon verdomd moeilijk. Iedereen zal vroeger op de basisschool wel eens het spel gedaan hebben dat je iets in het oor van je buurman moet fluisteren en dan is er na een 'rondje' een heel andere zin uitgekomen dan mee begonnen werd. En dan wil iedereen het goede eruit krijgen, nu zit er een mol tussen.

Als Klaas de Mol is zal het me niets verbazen dat hij niet al het geld uit die kist gehaald heeft.

Ik blijf echter nog steeds bij Annemieke.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Taeke heeft bij de fietdopdracht gewoon een aantal kaartjes gejat. En bij het doorgeven maakte hij ook fouten. Voor mij is het echt overduidelijk dat hij de mol is.
 

DeftonesJP

New member
Dat zijn ook de namen waar ik op zit. Klaas en Taekema al moet ik wel zeggen dat die hockey man aardig kan acteren als hij het is want die reacties bij het regeren op de vragen van Art leken aardig oprecht. Het is in elk geval wel een leuke groep dit jaar. We mogen ook niet klagen over degene die afvallen. Ellie Lust was leuk maar als je daar tien afleveringen meet zit opgescheept ben je er ook klaar mee. Die ging nu precies op tijd weg denk ik. Het enige nadeel is dat we nu niet meer naar die ballen van Marjolein kunnen kijken. Helaas!
 

JMD

Well-known member
En toen waren het er dus nog maar 4. Ik denk nog steeds dat Annemieke de mol is, maar ging de afgelopen week Klaas ook meer verdenken. Maar dat laatste zou onlogisch zijn omdat Rop op Tim en Klaas zat als mol, en toch afgevallen is.

Leuke opdrachten gisteren trouwens. Die eerste in dat verlaten hotel kan zo regelrecht het 'verlaten gebouwentopic' in hier op DVK. Mooi ook de overgang in de introductie van die opdracht van welvarend mooi hotel naar deze spookru?ne.
 

DeftonesJP

New member
Dat doe ik normaal ook altijd met de familie maar omdat het dit jaar op zaterdag is doe ik niet mee. Een keer verkeerd klikken op je telefoon en je ziet de totale uitslag. Op donderdagavond kon ik alles 'live' zien maar nu ze het naar de zaterdag hebben verplaatst ben ik aan uitzendinggemist overgeleverd.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Even het WIDM forum doorgespit. Als je daar kijkt dan lijkt het al wel vrij duidelijk wie de mol is; Klaas. Ik hoop het niet...
 

JMD

Well-known member
Even het WIDM forum doorgespit. Als je daar kijkt dan lijkt het al wel vrij duidelijk wie de mol is; Klaas. Ik hoop het niet...
Want??

Als Klaas het is, vind ik het onlogisch, omdat Rop ook op Klaas zat en toch eruit moest, terwijl er ook mensen waren die helemaal niet op Klaas zaten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Even het WIDM forum doorgespit. Als je daar kijkt dan lijkt het al wel vrij duidelijk wie de mol is; Klaas. Ik hoop het niet...

Over het algemeen heeft de massa het zelden goed. WIDM die manipuleert natuurlijk ook de boel door e.e.a. slim te monteren waardoor de Mol minder verdacht lijkt en andere personen weer verdachter. Als iedereen zegt dat het Klaas is, dan zal hij het waarschijnlijk dus niet zijn.
 

JMD

Well-known member
Over het algemeen heeft de massa het zelden goed. WIDM die manipuleert natuurlijk ook de boel door e.e.a. slim te monteren waardoor de Mol minder verdacht lijkt en andere personen weer verdachter. Als iedereen zegt dat het Klaas is, dan zal hij het waarschijnlijk dus niet zijn.

Vorig jaar zat de massa wel goed met Margriet als Mol. Dat was al een week of 2 lang 'bekend'.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Want??

Als Klaas het is, vind ik het onlogisch, omdat Rop ook op Klaas zat en toch eruit moest, terwijl er ook mensen waren die helemaal niet op Klaas zaten.


Titel aflevering 2: Het laatste woord, Letterlijk.
Hieronder het laatste woord wat er tegen Klaas en Cecile gezegd wordt door de oud Mollen in het Klooster:
Molboek
Oordeel
Legenda
Contra
Focus
Zet alle laatste letters achter elkaar en je hebt KLAAS. --> Het laatste woord, en dan "letterlijk" bedoeld!!!!!
Komt ook nog bij dat de eerste drie letters van de eerste drie woorden MOL spelt.

Dus MOL KLAAS

EDIT: CF Staat voor is gelijk aan.
Dus eigenlijk staat er Mol is gelijk aan Klaas.

Dit kan niet afgedaan worden als toeval.
Zo dat was weer makkelijk dit jaar.

En er zijn figuren bezig met de mozaik van het briefgeld. Dit hebben ze tot nu toe:

molgeld%20klaas%20afl7.jpg
 

JMD

Well-known member
Hoe zouden die mensen aan dat briefgeld komen??

En waarom hoop jij dat het Klaas niet is.
 
Bovenaan