Wie is de Mol?

Wie is de Mol?


  • Totaal aantal stemmers
    22

JMD

Well-known member
Even los van de grap: Nederland is gewoon 'te klein' om dit soort programma's te doen met alleen maar 'heel bekende' mensen. De hele bekende mensen zijn of al geweest of willen niet, en dan kom je vanzelf in zo'n groepje uit.
Aan de andere kant vind ik dat altijd ook wel weer leuk, je leert ook minder bekende BN-ers kennen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het maakt mij niet zoveel uit. Voordeel van volstrekt onbekende BN-ers boven de willekeurige Nederlanders is dat men geen probleem zal hebben met dat men hun nog lang aanspreekt op straat.
 

Maasveld

Well-known member
Het is ook maar net hoe je het bekijkt. Die visagiste heeft een Youtube-kanaal met meer dan 11 miljoen volgers, de meeste hier zullen haar echter niet kennen.
 

Mario

Well-known member
Even wennen aan van de Westelaken, wederom mooie plaatjes van de omgeving.

Verder nog geen idee natuurlijk, al ging de fiets opdracht heerlijk ouderwets de mist in.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wie is de Mol?

Bij het kisten ophalen zag ik dat 1 al niet meehielp.

Dat is een opdracht waarbij de Mol juist beter wel zijn of haar best kan doen. Hoe minder vrijstellingen de groep zou halen, des te meer kans dat de groep voor het geld kiest. Bij de stemming was alleen Merel verdacht, want die koos opeens voor het geld toen het duidelijk geen zin meer had.

De fietsopdracht daar ging lekker veel mis.
 

Mario

Well-known member
Die met dat Vlaamse accent die alleen naar de kerk ging en de enveloppe al wilde pakken, vervolgens pakt ze de enveloppe op 11.16 ipv 11.15. Daardoor had de rest alleen oog voor die kerk/enveloppe. Die andere werd per toeval gepakt.
 

Batigoal

Well-known member
Die met dat Vlaamse accent die alleen naar de kerk ging en de enveloppe al wilde pakken, vervolgens pakt ze de enveloppe op 11.16 ipv 11.15. Daardoor had de rest alleen oog voor die kerk/enveloppe. Die andere werd per toeval gepakt.

Ja, die hield duidelijk haar vinger op de knop van de porto op het moment dat het tijd was om de envelop te pakken.
 
Bovenaan