Zowel Simone als Jan zijn voor mij verdachten op dit moment. Die laatste acteert me teveel de fanatieke kandidaat.
Dat laatste hoeft nog niks te zeggen, misschien komt er nog een grote 'minopdracht' (zoals die koe-veiling vorig jaar) en weet de Mol dat het geld toch nog wel verdwijnt.Als hij het is, dan is het inderdaad een briljante mol. Ik begin ook te verschuiven naar Jan. Simone vlak ik nog niet geheel uit. Ruben kan het eigenlijk niet zijn. Die haalt schijnbaar drie keer zoveel binnen als Jan.
Dat laatste hoeft nog niks te zeggen, misschien komt er nog een grote 'minopdracht' (zoals die koe-veiling vorig jaar) en weet de Mol dat het geld toch nog wel verdwijnt.
Ik zit eigenlijk al sinds aflevering 2 op Simone en Stine. Ik neig wel steeds meer naar Simone.
Dat laatste hoeft nog niks te zeggen, misschien komt er nog een grote 'minopdracht' (zoals die koe-veiling vorig jaar) en weet de Mol dat het geld toch nog wel verdwijnt.
Mijn vermoedens werden gisteravond bevestigd; Jan haalt het minste geld binnen, maar speelt zo fanatiek dat hij door bijna niemand verdacht wordt. Briljante mol.
En nog een keer. Het vallen van Jan in het water heeft de groep enorm veel kokers en dus geld gekost.
Ruben zou wel heel suf zijn. Jan of Olcay zouden een geweldige mol zijn.
Daarvan hebben ze de eventuele mogelijke Mol acties te nadrukkelijk in beeld gebracht, dus die zou in de klassieke zin afvallen. Ruben heeft volgens mij op dit moment nog steeds ruim meer geld voor de piot verdiend dat Olcay en Jan, dus die kan eigenlijk ook geen Mol zijn. Verder lijkt het mij onwaarschijnlijk dat Simone het slechtste de test zou maken als zij net als Olcay en Jan vol op Ruben zit.
Olcay heeft ook ruim meer verdiend dan Jan. Simone kan de test wel trager hebben gemaakt.