Wie is de Mol?

Wie is de Mol?


  • Totaal aantal stemmers
    22

Batigoal

Well-known member
Zowel Simone als Jan zijn voor mij verdachten op dit moment. Die laatste acteert me teveel de fanatieke kandidaat.

Mijn vermoedens werden gisteravond bevestigd; Jan haalt het minste geld binnen, maar speelt zo fanatiek dat hij door bijna niemand verdacht wordt. Briljante mol.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wie is de Mol?

Als hij het is, dan is het inderdaad een briljante mol. Ik begin ook te verschuiven naar Jan. Simone vlak ik nog niet geheel uit. Ruben kan het eigenlijk niet zijn. Die haalt schijnbaar drie keer zoveel binnen als Jan.
 

JMD

Well-known member
Als hij het is, dan is het inderdaad een briljante mol. Ik begin ook te verschuiven naar Jan. Simone vlak ik nog niet geheel uit. Ruben kan het eigenlijk niet zijn. Die haalt schijnbaar drie keer zoveel binnen als Jan.
Dat laatste hoeft nog niks te zeggen, misschien komt er nog een grote 'minopdracht' (zoals die koe-veiling vorig jaar) en weet de Mol dat het geld toch nog wel verdwijnt.
 

mamaroli

New member
Dat laatste hoeft nog niks te zeggen, misschien komt er nog een grote 'minopdracht' (zoals die koe-veiling vorig jaar) en weet de Mol dat het geld toch nog wel verdwijnt.

Ik zit na vorige week ook op Jan. Ik heb niet idee dat Ruben veel geld heeft verloren. Ik zie wel graag Jan het voortouw nemen en dan met een plan komen dat vaak totaal niet effici?nt is maar enigszins logisch klinkt.
 

Batigoal

Well-known member
Mijn vermoedens werden gisteravond bevestigd; Jan haalt het minste geld binnen, maar speelt zo fanatiek dat hij door bijna niemand verdacht wordt. Briljante mol.

En nog een keer. Het vallen van Jan in het water heeft de groep enorm veel kokers en dus geld gekost.
 

Bernardo

Well-known member
Zou het geweldig vinden als Jan de mol blijkt. Zou het wat mij betreft 1 van de beste mollen ooit zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wie is de Mol?

Daarvan hebben ze de eventuele mogelijke Mol acties te nadrukkelijk in beeld gebracht, dus die zou in de klassieke zin afvallen. Ruben heeft volgens mij op dit moment nog steeds ruim meer geld voor de piot verdiend dat Olcay en Jan, dus die kan eigenlijk ook geen Mol zijn. Verder lijkt het mij onwaarschijnlijk dat Simone het slechtste de test zou maken als zij net als Olcay en Jan vol op Ruben zit.
 

mamaroli

New member
Daarvan hebben ze de eventuele mogelijke Mol acties te nadrukkelijk in beeld gebracht, dus die zou in de klassieke zin afvallen. Ruben heeft volgens mij op dit moment nog steeds ruim meer geld voor de piot verdiend dat Olcay en Jan, dus die kan eigenlijk ook geen Mol zijn. Verder lijkt het mij onwaarschijnlijk dat Simone het slechtste de test zou maken als zij net als Olcay en Jan vol op Ruben zit.

Olcay heeft ook ruim meer verdiend dan Jan. Simone kan de test wel trager hebben gemaakt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Olcay heeft ook ruim meer verdiend dan Jan. Simone kan de test wel trager hebben gemaakt.

Maar tenzij Ruben haar enorm heeft loopt te trollen met het verstrekken van antwoorden, moet zij meer vragen juist hebben beantwoord. Dan telt tijd niet.
 
Bovenaan