Wie is de Mol?

Wie is de Mol?


  • Totaal aantal stemmers
    22

JMD

Well-known member
Valt dit keer wel weer mee. Ik heb die zanger Hein wel eens zien optreden. Jan Versteegh zie je op TV wel voorbij komen als je per ongeluk naar NPO3 zapt. Die nieuwslezeres. Olucay kan je helaas ook niet echt omheen. Ron Boschhart. Kom ik zomaar tot de helft. Het is wel minder geweest.

Inderdaad. Ook nog bekend (voor mij) was die Van Tol (kende hem niet van gezicht, maar natuurlijk wel van Fokke en Sukke) en Emilio Guzman.
 

JMD

Well-known member
Opvallend overigens dat de locatie nog niet bekend is gemaakt. Volgens enkele 'molloten' zouden de al bekend geworden locatiefoto's (die al op internet verschenen de afgelopen maanden) wijzen op Georgi?. Dat zou ik een echte WIDMplek vinden, ze kiezen toch vaak voor de wat minder bekende plaatsen op de wereld. Vorig jaar dan wel de VS inderdaad, maar met Oregon hadden ze toch een minder bekende staat te pakken.
 

JMD

Well-known member
Volgende week gaat WIDM weer beginnen. De eerste 'trailer' was net op TV (in de dweilpauze bij het schaatsen), en het lijkt dat er in aflevering 1 direct een vrijstelling te verdienen is voor de finale. Nou kan dat natuurlijk betekenen dat je die vrijstelling pas kan inzetten in de 'halve finale', maar apart is het zeker.

In de bekendmaking van november hintte Art ook al naar dat er direct gekke dingen gebeuren in aflevering 1, en zoiets staat ook in het molboekje. 'Alle zekerheden zijn direct weg'.
 

Batigoal

Well-known member
Toffe eerste aflevering! Waarbij ik verwacht dat Ron terugkeert; online hadden een paar mensen uitgevogeld dat zijn foto als kandidaat genomen is in Georgi?.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Toffe eerste aflevering! Waarbij ik verwacht dat Ron terugkeert; online hadden een paar mensen uitgevogeld dat zijn foto als kandidaat genomen is in Georgi?.

Dan kan hij nog steeds de Mol zijn, want dat de Mol nooit naar huis hoeft werd dit keer niet door Art uitgesproken voor het begin van de test.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ga er niet vanuit dat ze een figuur als Ron Boszhard mol maken.

Nee, daar ga ik ook niet van uit. Maar als hij in het spel blijft, dan is hij door die woordkeuze niet geheel weg te strepen als Mol.

Nu kan je een groepsfoto wel fabriceren doormiddel van het bij elkaar plakken van personen, zo sta ik ook op een foto met Boedapest op de achtergrond, terwijl die gewoon in Nederland is genomen verdeeld in iets van zes groepjes. Het is echter wel typisch dat hij op een groepsfoto staat, terwijl de groep in principe niet bijeen is geweest.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Opvallend is dat op de site van het programma geen dagboek van 'de afvaller' en 'de mol' staat.
 

Mario

Well-known member
Als Ron er wel definitief uitligt, is deze uitschakeling wel de meest trieste van de hele serie. Hij heeft maar 1 deelnemer ontmoet en Art alleen via de tv gezien. Dan heb je niet eens het idee dat je aan De Mol hebt deelgenomen. Ik ben benieuwd of hij idd zal terugkeren. De achtergrond op het introductiefilmpje zegt weinig, dat kan overal zijn genomen. Die groepsfoto kan idd geplakt zijn.

Over de Mol is nog weinig te zeggen ... iedereen heeft wel naar Art gebeld (1000 Euro per telefoontje). Opvallend is dat Jan & Jean Marc niet zo'n haast maakten nadat men als eerste had uitgevonden dat ze naar Tiblisi moesten, of dat gedoe met die taxi.

Leuke eerste aflevering, met de start in 5 verschillende landen.
 

JMD

Well-known member
Die Olcay is wel irritant h??

En terwijl Ruben en Loes een bondje op hun kamer aan het smeden zijn, en Bella en Simone die overduidelijk ook hebben, maakt Olcay zich druk om hoe Stine zich kleedt... :) Heeft ook geen molboekje, want doet 'alles op logica'. Tsja, logica is bij zo'n spel best belangrijk, maar zo'n boekje waarin je schrijft wie met wie was in een opdracht of wie in wat voor graafmachine zat is toch wel erg handig, want dat ga je niet allemaal onthouden...
 
Bovenaan