Wie is de Mol?

Wie is de Mol?


  • Totaal aantal stemmers
    22

Batigoal

Well-known member
Ik snap dat men geen extra kandidaat erbij wilde (Ron), hoewel het wel erg hard was zo. Echter waarom was een groot deel zo overtuigd dat ze in het theater op de juiste plek zaten? Het was overduidelijk dat er meerdere mensen zomaar van plek gingen wisselen. Beetje na?ef.

Verder lijkt er nog totaal geen klik te zijn onderling in deze groep. Dat is ook weleens interessant. Mijn verdachte tot nog toe is overigens Simone.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wie is de Mol?

Simone is voor mij ook de meest verdachte persoon. Verder zat ik gisteren met halve aandacht te kijken, maar ze leken te anticiperen op een bericht terwijl de combinaties van regels moest worden toegepast. Anders begreep ik de opdracht ook niet. Wel leek een van die andere dames op een bilboard in beeld te komen, dus dat is ook verdacht.
 

JMD

Well-known member
Ik snap dat men geen extra kandidaat erbij wilde (Ron), hoewel het wel erg hard was zo.
Hoezo gaat het hard? Elke aflevering 1 toch? Dat is standaard. Anders kom je niet tot een finale met 3 man.

Echter waarom was een groot deel zo overtuigd dat ze in het theater op de juiste plek zaten? Het was overduidelijk dat er meerdere mensen zomaar van plek gingen wisselen. Beetje na?ef.
Men zag de 3 opdrachten blijkbaar als losse opdrachten, terwijl je de 3 samen moest nemen.
 

erka

Well-known member
Hoezo gaat het hard? Elke aflevering 1 toch? Dat is standaard. Anders kom je niet tot een finale met 3 man.

Batigoal bedoelde vast dat het niet laten terugkomen van Ron hard overkwam/een harde beslissing was, ipv dat het hard gaat.
 

Mario

Well-known member
Het spel wordt hard gespeeld, opvallend ook mede daarom het vertrek van Jean Marc ... ik verdenk op dit moment Loes.
 

Batigoal

Well-known member
Zowel Simone als Jan zijn voor mij verdachten op dit moment. Die laatste acteert me teveel de fanatieke kandidaat.
 
Bovenaan