Wie is de Mol?

Wie is de Mol?


  • Totaal aantal stemmers
    22

stc

Well-known member
Ik heb op dit moment een aantal verdachten voor de mol na de aflevering van gisteren.
 

stc

Well-known member
Zou er een reden zijn waarom ze niet bekend maakten wie er uit zou gaan in deze aflevering?
 

JMD

Well-known member
Zou er een reden zijn waarom ze niet bekend maakten wie er uit zou gaan in deze aflevering?

Misschien dat er weer iets gaat komen zoals vorig jaar met Ron, dat ze een afvaller kunnen terughalen.

Overigens wel gaaf die executies op die daken van de wolkenkrabbers.
 

Joost

Well-known member
De broer van Nikkie is rond de opnames overleden. Wellicht heeft dat iets te maken met het einde van deze uitzending.
 

JMD

Well-known member
De broer van Nikkie is rond de opnames overleden. Wellicht heeft dat iets te maken met het einde van deze uitzending.

Zou kunnen ja. Aan de andere kant stapte vorig jaar die tekenaar eruit (ben even zijn naam kwijt) en toen zagen we dat ook gewoon in de uitzending van de week zelf.
 

JMD

Well-known member
Overigens: hoe kwam die paal ineens in dat gras? Dat is natuurlijk een molactie, maar dat is niet iets wat je zomaar even stiekem doet, weglopen met een paal in je handen
 

Friesland

Well-known member
In de vooruitblik naar de aflevering van volgende week kun je zien dat Rik bij de executie tegen een kandidaat zegt: "Helaas moet ik zeggen dat de joker, die jij hebt ingezet, niet geldig is." Iemand heeft een geopende joker ingezet? Of is daar wat anders aan de hand? Ik ben benieuwd.
 

Fregge

Well-known member
In de vooruitblik naar de aflevering van volgende week kun je zien dat Rik bij de executie tegen een kandidaat zegt: "Helaas moet ik zeggen dat de joker, die jij hebt ingezet, niet geldig is." Iemand heeft een geopende joker ingezet? Of is daar wat anders aan de hand? Ik ben benieuwd.

Ik dacht aan de zwarte vrijstelling.
 

Friesland

Well-known member
Het was dus inderdaad een geopende joker, maar een verwisselde joker. Wat een spel! :wtf:

Is het onsportief? Of is het onderdeel van het spel? De meningen zullen ongetwijfeld verdeeld zijn. Het spel wordt hard gespeeld, heerlijk.
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Het was dus inderdaad een geopende joker, maar een verwisselde joker. Wat een spel! :wtf:

Het is onsportief? Of is het onderdeel van het spel? De meningen zullen ongetwijfeld verdeeld zijn. Het spel wordt hard gespeeld, heerlijk.

Van mij mag in de regels dat er geen vrijstellingen of jokers gestolen worden. Echt heel erg onfair.
Het heeft voor een mol ook geen meerwaarde want er zit niet minder geld in de pot.

Verder was het begin wel een beetje soft.
 

Batigoal

Well-known member
Van mij mag in de regels dat er geen vrijstellingen of jokers gestolen worden. Echt heel erg onfair.
Het heeft voor een mol ook geen meerwaarde want er zit niet minder geld in de pot.

Verder was het begin wel een beetje soft.

Het is dan ook niet de Mol die zoiets doet.

Amusant seizoen tot dusverre. Vorig jaar zat ik al vrij vroeg op de Mol, maar dit jaar zou ik het niet echt weten. Vage twijfels richting Robert en Sarah.
 
Bovenaan