Unregistere
Well-known member
Slim. Om die reden vragen veel clubs in de tweede klasse of lager ook geen entreegeld aan toeschouwers. Dan nemen die net dat extra biertje en patatje in de kantine.
Ik lees en hoor van der Zee vaak over zaterdag- en zondagvoetbal.
Klopt ook, want er is al sinds meer dan 100 jaar zaterdag- en zondagvoetbal in Nederland.
Van der Zee houdt er te veel verkeerde ideeën op na .
En dat zondagmensen ineens vinden dat er geen zaterdag- en zondagvoetbal meer zou moeten zijn, heeft alles te maken met hun vurige wens om de neergaande spiraal in het zondagvoetbal te doen keren ten koste van het zaterdagvoetbal.
Waar tot voor kort het zaterdagvoetbal hen niet interesseerde en door hen met de nek werd aangekeken, wil men er nu opeens van profiteren.
BREAKING: Ook Vlissingen stopt met prestatief voetbal op zondag!
Later meer.
Mijn oom wilde eerst niks weten van de PvdA en is nu lid van deze partij.
Snap je dat nou ?
De allerlaatste der Mohikanen op Walcheren. Behalve GOES dan, maar ja.
EDIT: Sterker nog de laatste in heel Zeeland minus Zeeuws Vlaanderen.
https://www.pzc.nl/home/bestuur-vc-vlissingen-trekt-per-direct-de-stekker-uit-de-zondagtak~a624a011/
Ik vind het maar een apart verhaal. En ik begrijp het ook niet zo, als ik die stemmenverhouding zie .
Zoon van.
Nu het zaterdagteam HET eerste elftal is, zullen ze dat team toch niet aan de andere kant van de rondweg laten spelen lijkt me. Al zullen ze toeschouwerstechnisch de tribunes op het hoofdveld vast niet nodig gaan hebben.
Niet van Ton.
Dan hadden ze dus die tribune voor de derde divisie op zondag ook niet zo heel erg nodig.
Maar ik denk dat volgend seizoen in de 2de Klasse het met 200 man wel op houdt.
Niet? Heb ik altijd gedacht.