Eef de Kip
Well-known member
No leidt de zaterdag lobby.
DIe hoort bij zo'n groepje dat Bonehead aanhaalt: 'steeds kleiner aantal geloofsfanatici maar ze worden wel steeds feller'.No leidt de zaterdag lobby.
No wil niet meer meepraten omdat volgens mijn opmerkingen alles al beklonken zou zijn..
Ter geruststelling NO. Het is de voornaamste denkrichting waar ik het over heb. Weekendvoetbal en dan zal de discussie nog gaan over het aanvangstijdstip.
Van de thuisclub bepaalt tot andere mogelijke variaties.
En............. het zal je misschien verbazen, maar ik zou ook met de principiële zaterdagclubs rekening houden. De bekende 278 ondertekenaars van het convenant.
Maar dan ben je wel in staat leuke regionale competities te organiseren.
Maar ik las NO heeft helemaal geen functie bij een club?
Nu dan zal ik zorgen dat zijn mening ook wordt ingebracht in de discussie te beginnen bij "terug naar voor de topklasse", want als dat zou kunnen? Dat is toch wat ik met hem eens ben..
Ik zou het waardeloos vinden wanneer er niet meer gewoon op zaterdag om 14.30 of 15.00 uur gespeeld moet worden door clubs in het standaard zaterdagvoetbal en al helemaal wanneer het zaterdagvoetbal akkoord zou gaan met voetballen aan het eind van de zaterdagmiddag, de zaterdagavond of de zondag.
.....Wel zijn clubs genoodzaakt extra vrijwilligers in te zetten bij bijvoorbeeld bardiensten.
Er gaan toch niet meer wedstrijden gespeeld worden?
Nee, maar de kantine blijft in veel gevallen natuurlijk wel langer open als er om 18.00 uur wordt afgetrapt. Dus dat kan inderdaad betekenen dat er behoefte is aan extra vrijwilligers.
Dat zal alleen bij de zondagclubs zijn en die hoeven geen èxtra mensen in te zetten. Ze moeten ze alleen anders indelen.
Ook bij de zaterdagclubs zal dit normaal gesproken wel spelen, lijkt mij.
Dat zal alleen bij de zondagclubs zijn en die hoeven geen èxtra mensen in te zetten. Ze moeten ze alleen anders indelen.
Voor spelende leden van zaterdagclubs zou het ook wel eens prettig zijn dat zij de verrichtingen van hun eerste elftal kunnen bijwonen.
Als je uit moet spelen om 18.00 uur en om iets van 21.00 uur terug bent, komt daar niks meer van terecht en kun je in de begroting de kantine inkomsten flink naar beneden bijschroeven.
Als je uit moet spelen om 18.00 uur en om iets van 21.00 uur terug bent, komt daar niks meer van terecht en kun je in de begroting de kantine inkomsten flink naar beneden bijschroeven.
Het is lastig om op zaterdagavond aan vrijwilligers te komen. Die hebben dan ook andere verplichtingen.