Het is lastig om op zaterdagavond aan vrijwilligers te komen. Die hebben dan ook andere verplichtingen.
Waarom gaat die domme KNVB toch niet het advies van Fregge opvolgen ?
Nl zaterdagclubs verplichten om op zondag te voetballen, zodat in ieder geval het zondagvoetbal niet kapot gaat.
A.s zaterdag ,. 18.00 uur Go Ahead Kampen - KHC. Dat zou verboden moeten worden. Wie gaat er nou voetballen in februari op dat tijdstip. En niet erg solidair met de tegenstanders van weekend voetbal. Waar halen ze nu al die vrijwilligers vandaan. Alle principes worden overboord gezet , waarschijnlijk alleen maar voor de portemonnee. Maar ik geef ze groot gelijk.
Zaterdag 21/3 Dos Kampen - Go Ahead Kampen om 18:00 uur. Wat een idioten....
Bewust verplaatst naar 18.00 uur omdat dit een risicoduel is. Op dat onmogelijke tijdstip komt er natuurlijk geen hond kijken en zou het nog net goed kunnen gaan. 's Middag zou het op zeker compleet uit de hand zijn gelopen. Goede beslissing dus daar in Kampen. :duim:
Ik weet dat je graag continu 'zondag' de zwarte piet toe wil schuiven, maar Purmersteijn speelt zo ongeveer al haar wedstrijden om 14.30/15.00 (zelfs thuis), dus helaas, die vlieger gaat niet op.Kennelijk geven Berkum en Staphorst er de voorkeur aan om 1 van hun 30 competitieduels, de laatste van de competitie zo'n beetje, om die tijd te spelen ( misschien dat het ook gebeurt omdat een zondagclub als Purmersteijn dat verplicht stelt, dat weet ik niet )
Ik kan me herinneren, dat MSC en Be Quick enkele wedstrijden speelden op zaterdagavond tegen competitiegenoten uit noord.
Daar kwam inderdaad geen hond op af.
Een stadsderby als MSC - Alcides op de zaterdagavond trekt wel veel volk, maar dat zou op zondag- of zaterdagmiddag ook wel flink wat publiek trekken.
Voetbal.nl en teletekst melden iets heel anders...De komende thuiswedstrijden van Purmersteijn staan alle ingepland om 18.00 uur op voetbalnoord.
Voetbal.nl en teletekst melden iets heel anders...
En dan zijn het dus de zaterdagploegen Berkum en Staphorst die een keer op die tijd willen spelen. Die zijn dan tenminste flexibel (net als bv Scheveningen dat vorig seizoen een keer op zondag speelde) en geven het goede voorbeeld en snappen dat je het samen moet doen ipv met oogkleppen op en vingers in je oren constant anderen overal de schuld van te geven,