Weekendvoetbal

Fregge

Well-known member
Het is lastig om op zaterdagavond aan vrijwilligers te komen. Die hebben dan ook andere verplichtingen.

Wij spelen geregeld op zaterdagavond en het is nauwelijks voorgekomen dat we te weinig vrijwilligers hebben. Misschien omdat we (en kan me ook niet anders voorstellen dat het anders is bij andere clubs) ook zeggen dat het wel vrijwillig is maar niet vrijblijvend. Wel af en toe meegemaakt dat iemand incidenteel niet kan, maar dat is op de zondag net zo goed.

Mug

Member
A.s zaterdag ,. 18.00 uur Go Ahead Kampen - KHC. Dat zou verboden moeten worden. Wie gaat er nou voetballen in februari op dat tijdstip. En niet erg solidair met de tegenstanders van weekend voetbal. Waar halen ze nu al die vrijwilligers vandaan. Alle principes worden overboord gezet , waarschijnlijk alleen maar voor de portemonnee. Maar ik geef ze groot gelijk.

Fregge

Well-known member
Je kunt ook zeggen dat de KNVB het zondagvoetbal kapot maakt omdat het geen beslissing durft te nemen.

Arjen

Member
A.s zaterdag ,. 18.00 uur Go Ahead Kampen - KHC. Dat zou verboden moeten worden. Wie gaat er nou voetballen in februari op dat tijdstip. En niet erg solidair met de tegenstanders van weekend voetbal. Waar halen ze nu al die vrijwilligers vandaan. Alle principes worden overboord gezet , waarschijnlijk alleen maar voor de portemonnee. Maar ik geef ze groot gelijk.

😁

De Groene Scout

Well-known member
Zaterdag 21/3 Dos Kampen - Go Ahead Kampen om 18:00 uur. Wat een idioten....

Bewust verplaatst naar 18.00 uur omdat dit een risicoduel is. Op dat onmogelijke tijdstip komt er natuurlijk geen hond kijken en zou het nog net goed kunnen gaan. 's Middag zou het op zeker compleet uit de hand zijn gelopen. Goede beslissing dus daar in Kampen. :duim:

Arjen

Member
Bewust verplaatst naar 18.00 uur omdat dit een risicoduel is. Op dat onmogelijke tijdstip komt er natuurlijk geen hond kijken en zou het nog net goed kunnen gaan. 's Middag zou het op zeker compleet uit de hand zijn gelopen. Goede beslissing dus daar in Kampen. :duim:

Op zaterdag 23/5 kruisen Berkum en Staphorst de degens om 18:00 uur. Komt natuurlijk ook geen hond.

JMD

Well-known member
Kennelijk geven Berkum en Staphorst er de voorkeur aan om 1 van hun 30 competitieduels, de laatste van de competitie zo'n beetje, om die tijd te spelen ( misschien dat het ook gebeurt omdat een zondagclub als Purmersteijn dat verplicht stelt, dat weet ik niet )
Ik weet dat je graag continu 'zondag' de zwarte piet toe wil schuiven, maar Purmersteijn speelt zo ongeveer al haar wedstrijden om 14.30/15.00 (zelfs thuis), dus helaas, die vlieger gaat niet op.

En wie weet zijn er zo meteen ook een aantal zaterdagclubs die liever om 18.00 spelen. Als zij dat prettig vinden mag dat toch? (net zoals jij dat niet prettig mag vinden, maar wat niet mag is dat jij vanwege jouw voorkeur gaat bepalen wanneer iedereen moet spelen)

Abubakari

Well-known member
Ik kan me herinneren, dat MSC en Be Quick enkele wedstrijden speelden op zaterdagavond tegen competitiegenoten uit noord.
Daar kwam inderdaad geen hond op af.
Een stadsderby als MSC - Alcides op de zaterdagavond trekt wel veel volk, maar dat zou op zondag- of zaterdagmiddag ook wel flink wat publiek trekken.

Dit heb je nu ook al 20 keer gepost volgens mij.

JMD

Well-known member
De komende thuiswedstrijden van Purmersteijn staan alle ingepland om 18.00 uur op voetbalnoord.
Voetbal.nl en teletekst melden iets heel anders...

En dan zijn het dus de zaterdagploegen Berkum en Staphorst die een keer op die tijd willen spelen. Die zijn dan tenminste flexibel (net als bv Scheveningen dat vorig seizoen een keer op zondag speelde) en geven het goede voorbeeld en snappen dat je het samen moet doen ipv met oogkleppen op en vingers in je oren constant anderen overal de schuld van te geven,

Fregge

Well-known member
Voetbal.nl en teletekst melden iets heel anders...

En dan zijn het dus de zaterdagploegen Berkum en Staphorst die een keer op die tijd willen spelen. Die zijn dan tenminste flexibel (net als bv Scheveningen dat vorig seizoen een keer op zondag speelde) en geven het goede voorbeeld en snappen dat je het samen moet doen ipv met oogkleppen op en vingers in je oren constant anderen overal de schuld van te geven,

Nee, dat bovenste heb je mis, JMD. Dacht dat eerst ook, maar er staan 2 Zaterdag 1's ingeschreven voor Purmersteijn. De hoogstspelende speelt thuis om 18:00. Prima toch, als zij dat willen?

Fregge

Well-known member
Heb inmiddels begrepen dat de officiële voorkeurstijd voor Purmersteijn om 18:00 is. Als er ruimte is gaan ze naar 15:00.

gevegt

Well-known member
18.00 uur is toch een mooie tijd voor de toeschouwers?
Na de wedstrijd lekker goedkoop indrinken en daarna met een dronken kop gaan stappen.

Bovenaan