Een discussie die hier vaker gevoerd is.
Er zijn behoorlijk wat verenigingen met zowel een za. als een zo team in een standaardklasse.
Met name wanneer 1 van beide duidelijk wordt gebruikt als opleidings- of beloftenteam van de ander heb ik daar moeite mee.
Maar hoe toon je dat aan ?
Ik heb al vaker bepleit, dat een overstap za-zo of andersom met behoud van niveau, of op verzoek 1 niveau lager, onder voorwaarden, ook een oplossing kan zijn.
Voorwaarden bv. dat je er minimaal een x aantal jaren aan vast zit en voor een overstap zo-za dat 14.30 of 15.00 uur de standaardtijd is op zaterdag waarvan je alleen maar mag afwijken bij wederzijds goedvinden.
Ik heb al vaker bepleit, dat een overstap za-zo of andersom met behoud van niveau, of op verzoek 1 niveau lager, onder voorwaarden, ook een oplossing kan zijn.
Voorwaarden bv. dat je er minimaal een x aantal jaren aan vast zit en voor een overstap zo-za dat 14.30 of 15.00 uur de standaardtijd is op zaterdag waarvan je alleen maar mag afwijken bij wederzijds goedvinden.
Ik kan het fout hebben, heb er geen onderzoek naar gedaan, maar ik heb het idee, dat algemene ,niet-RK zondagverenigingen wat eerder de overstap maken, dan RK-zondagverenigingen. Quick '20 lijkt me een RK vereniging.
Verstandige reactie . Een verademing t.o.v. het domme geneuzel van andere figuren die moeite hebben met een afwijkende mening.
Aldus degene die zelf elke week hetzelfde riedeltje weer start ('wanneer zou er nieuws komen', 'ik hoop wel dat zaterdag niet opnieuw de klos is') en het dan gek vindt als anderen precies nog steeds dezelfde mening hebben als de week ervoor en dan vervolgens begint te klagen dat anderen dom kletsen en moeite hebben met een andere mening.Verstandige reactie . Een verademing t.o.v. het domme geneuzel van andere figuren die moeite hebben met een afwijkende mening.
Aldus degene die zelf elke week hetzelfde riedeltje weer start ('wanneer zou er nieuws komen', 'ik hoop wel dat zaterdag niet opnieuw de klos is') en het dan gek vindt als anderen precies nog steeds dezelfde mening hebben als de week ervoor en dan vervolgens begint te klagen dat anderen dom kletsen en moeite hebben met een andere mening.
Wat doe jij anders?
Maar verder vind ik het ook niet erg belangrijk.
Ik had verwacht dat Noordooster het grote nieuw van Quick'20 hier al wel had gepost.
Slaat als kip op Dirk.
Onder empathisch versta ik, je kunnen inleven in de mening van anders denkenden .
Ik heb meerdere keren aangegeven, dat ik snap hoe anderen vanuit hun achtergrond denken over zaken als bijvoorbeeld weekendvoetbal.
Neemt niet weg, dat ik gewoon blijf zeggen wat ik ergens van vind.
Je doelt op Quick '20 ? Ze hebben het over een termijn van 3 jaar. Dan vind ik dit niet abnormaal.
Aan deze algemene opmerking met bijbehorende vraag, zitten zoveel kanten, dat het niet zo 1, 2, 3 te beantwoorden is.
Voorbeeldje, je zou het niet op zondag willen voetballen van zaterdagverenigingen star kunnen noemen, maar er goede redenen waarom dat niet zomaar verandert.