Jouw opvatting wordt niet uitgevoerd door de KNVB.
Maar stel dat ze dat wel deden, dan zou het gevolg zijn dat veel zaterdagclubs , verreweg de meesten schat ik, niet op zondag gaan voetballen. Ook niet als het 7, 5 of 3x per seizoen is.
Dan zou je al die clubs kunnen verbannen of een x aantal klassen terug kunnen zetten.
Wat dan weer de gevolgen zijn, weet ik niet.
Maar zo'n scenario lijkt mij ongewenst.
Wat betreft half 3 .
Er zit wat mij betreft wel een gradatie in .
1. Helemaal geen weekendvoetbal. Dus gescheiden zaterdag- en zondagcompetities. Maar daarbinnen wel verbeteringen in de piramide.
2. Zou er wel een soort mix moeten komen, dan het liefst alles op za. om 14.30 a 15.00 uur
En over eerlijkheid of schikken kun je twisten. Het zaterdagvoetbal zit iha niet te springen om dat weekendvoetbal, het zondagvoetbal wel
Waarom zouden zaterdagclubs een dief moeten zijn van de eigen portemonnee
3. In ieder geval de za thuiswedstrijden om 14.30 a 15.00 uur De rest bv op verzoek om ong. 15.30 a 16.00 uur
Daarna kun je allerlei andere varianten bedenken die ik ( net als 3 ) persoonlijk niet zie zitten.
Maar dat is mijn persoonlijke mening. Hoe clubs in het zaterdagvoetbal er allemaal over denken weet ik ook niet.precies.
je zou eens moeten kijken hoe de zaterdag competitie was georganiseerd voor 1940. Geen enkele discussie over aanvangstijd.
Zo clubs gewoon hun eigen weekend voetbal over de hele linie dus ook met jeugd en jouw probleem is opgelost en dat van het zondagvoetbal ook.
Staat trouwens ook onder mogelijkheden. Maar dan verdwijnen er wel heel veel teams uit de zat competities, prestatief en niet prestatief.
Maar inderdaad het CO2 verhaal doemt nu ook keihard op en wat dacht je van de toenemende drukte op de wegen en de 100 km per uur.?
Je zal het halve of driekwart van het land door moeten. worden wel steeds langere reizen in tijdduur en dan zeggen velen zoek het lekker regionaal?
Overigens zal ik bij mijn bezoek aan Zeist vd Zee even attenderen op de visie van NO, omdat hij kennelijk zelf te verlegen is om een rol in Zeist op enigerlei wijze te vertolken, bv via COH of CTDV?
Maar ik vin NO wel recht in de lijn of leer zoals dat hoort bij het zat voetbal. Duidelijk wat hij vindt wat moet. geen discussie mogelijk. Wel mooi vind ik inmiddels. een complimentje waard.
Gelukkig zijn er vele andere visies en voor een discussie forum wel zo fijn.