Jij kwam ermee en omdat je ontkende ergens als eerste out of the blue ergens mee te komen liet ik zien waar jij mee kwam.
En die aantallen interesseren me niet echt, dat heb ik al enkele malen uitgelegd.
Mij interesseert wel waarom jij daar zomaar opeens mee komt .
Wilde je aantonen, dat het zondagvoetbal geen problemen kent ?
Ik las vanochtend rond een uur of 7 het stukje van Raymond Willemsen en dacht, die cijfer kloppen voor geen meter.
Toen heb ik nadat ik de kinderen naar school heb gebracht en naar kantoor ben gegaan even een draaitabelletje losgelaten op de feiten en kwam met iets heel anders dan Raymond, dat heb ik vervolgens ook netjes naar 'm getweet.
Uit die cijfers kon je tevens een paar interessante feiten halen en die heb ik hier geplaatst. Daar zat verder geen argumentatie of conclusie aan vast. Iedere conclusie die jij uit mijn post haalt is dus voor je eigen rekening.
Ik heb verder ook nergens ontkend ergens out of the blue mee te zijn gekomen, dus ik zie graag je referentie daarheen.
Jij plaatst vervolgens toevallig de cijfers die Raymond Willemsen in zijn stukje gebruikt. Niet als quote op iemand anders maar gewoon zo, ook zonder bronvermelding naar de rest van het artikel. En zonder verder commentaar dus naar je redenen kan ik enkel gissen. Omdat ik het stuk toevallig die ochtend gelezen heb weet ik waar je het vandaan heb en kan ik je corrigeren.
Vervolgens kom jij met "Ik snap, dat sommige mensen niet graag deze cijfers gepubliceerd willen zien."
Waarop ik je exacte hetzelfde plaatje met correcte cijfers toon.
Dus daarom de vraag; waarom post je de cijfers als je later ontkent dat ze je niet interesseren.