Weekendvoetbal

Joost

Well-known member
Amateurvoetbal in Zeeland is heel apart.

Op Zeeuws Vlaanderen vrijwel alleen zondagvoetbal met Hoek als topamateur op zaterdag.
Op Zuid Beveland (Middelburg, Vlissingen, Goes) vrijwel alleen zaterdagvoetbal met Vlissingen en GOES als uitzondering op zondag.

Als GOES juist tegen Hoek wil scoren qua publieke belangstelling, en de zondag is geen optie, dan is vrijdag wel een begrijpelijke keuze. Ik denk dat het wel druk gaat zijn.

JMD

Well-known member
Hoe oneens je het ook met kunt zijn, dit is natuurlijk onzin.

Ik vind dat idd ook onzin, maar NO heeft echt een keer gezegd dat hij later dan 15.00 niet prettig vindt omdat hij dan zo laat thuis is... (of woorden van die strekking)

Joost

Well-known member
Ik vind dat idd ook onzin, maar NO heeft echt een keer gezegd dat hij later dan 15.00 niet prettig vindt omdat hij dan zo laat thuis is... (of woorden van die strekking)

Maar hij gaat ook wel naar wedstrijden op zondag.

Joost

Well-known member
Het was natuurlijk ook wel makkelijker geweest wanneer je je bijdragen over dit onderwerp in slechts 1 topic had gezet.

En die poll, kom op joh, heeft dat invloed op argumentatie?

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Dat andere topic is nu afgesloten, maar die zgn poll is nog te zien en en ik snap niks van allerlei bijdragen die daar nog in staan en welke hier staan.

Er is iets verkeerd gegaan met de aanpassing die ik deed en daardoor is vreemd genoeg een en ander dubbel hier gekomen. Als het goed is, klopt het nu wel.

Fregge

Well-known member
Misschien kun jij het hem uitleggen ? Zo moeilijk is het niet.
Wellicht kun je hem ook dat laatste zinnetje erbij vertellen.
Ik heb geen zin hier verder op in te gaan, tenzij jij kunt aantonen dat veel zaterdagverenigingen ( driekwart of zo ) er wel het nut van inzien om op zondag te gaan voetballen.

Waarom moet ik aantonen dat zaterdagverenigingen het nut er van in zien om uitwedstrijden op zondag te spelen? Ik bedoel: Want daar gaat het om he. Meer entreegelden, meer kantineinkomsten gaat allemaal niet op voor de uitwedstrijden, toch?

Fregge

Well-known member
Als dat zo is, is het dus ook nuttig om daarvoor de kantine open te gooien op de zondag?

De Wolf

Well-known member
Ik vraag mij af wat het nut is van deze discussie. Als iemand liever op zondag voetbalt is dat toch geen probleem (op een lager niveau)?

Bovenaan