Weekendvoetbal

Unregistere

Well-known member
Dan is het wel een pseudoniem, want zijn echte naam is anders. Reageert altijd heel onaardig bij berichten over ASWH op de FB-pagina van de Tweede of Derde divisie, ondanks dat we een zaterdagclub zijn. Want bij FC Lienden leeft het meer. :heinz:

Maar ik sluit het niet uit, hij is slim genoeg om een schuilnaam te verzinnen en had wel enige binding met Zeeland.

Anderzijds, jij kunt hier toch wel simpel achter komen zeker, Waan?

de waan

Well-known member
Nou ja, ik weet twee dingen die mijn theorie ondersteunen en die, terwijl ik dat wonderlijke stuk las, ineens op kwamen borrelen.

1 en 1 is 2 zeg maar. Ik ga even op Feesboek kijken.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hij heet wel degelijk Niels, ook op Facebook heet hij zo. Ook na zijn ban heeft hij diverse keren geprobeerd een account aan te maken met emailadressen met zijn voor- en achternaam, of afkortingen daarvan

Sensini

Well-known member
Over voetbal247 en zaterdag/zondag gesproken: de Waan, weet jij wanneer er weer een deel in de zomerserie over het algeheel amateurkampioenschap komt?

Unregistere

Well-known member
Dat verhaal over geboren in Echt in 1959 zal dan vast een rookgordijn zijn. Net als dat verslag van Groene Ster. Want 'nielsh' is t? toevallig inderdaad.

Mooi man!

Hankie

Well-known member
Even daargelaten of het die grefomuppet is, maar wat is dan de reden dat het vrijdagavond geworden is? Dat wordt namelijk niet vermeld.

de waan

Well-known member
Omdat ze dat samen zo overlegd hebben waarschijnlijk. Misschien een probeerseltje. Tja, je zult maar eens wat veranderen. Poeh, poeh...

Unregistere

Well-known member
Omdat ze dat samen zo overlegd hebben waarschijnlijk. Misschien een probeerseltje. Tja, je zult maar eens wat veranderen. Poeh, poeh...

Inderdaad een onderlinge afspraak tussen beide clubs. Idee is dat er wellicht veel neutraal publiek uit Zeeland naar deze derby op het bijna hoogste amateurniveau komt kijken. Als je dan op zaterdagmiddag of -avond speelt, is er meer concurrentie van omringende clubs. Supporters gaan dan wellicht naar hun eigen club en blijven daar hangen of ze willen eredivisie kijken (in de avond). Vrijdagavond lijkt dan een mooi alternatief.

Maar dat wist Cor denk ik niet, want die heeft waarschijnlijk vooral bronnen bij Quick Boys en natuurlijk in 'zijn' Limburg. Of het paste gewoon niet in het straatje van zijn column... :p

Bovenaan