Goed argument om die splitsing te behouden inderdaad.En zondagclubs die gedwongen worden op zaterdag te spelen?
Goed argument om die splitsing te behouden inderdaad.En zondagclubs die gedwongen worden op zaterdag te spelen?
Welke gevolgen bedoel je ? Voetballers die de schoenen aan de wilgen gaan hangen? Het oprichten van een eigen zaterdagbond? Ik zie dat allemaal niet gebeuren. De trein die weekendvoetbal heet, dendert gestaag verder.Voorlopig is dat weekendvoetbal nog niet aan de orde in de tweede klassen en lager.
Maar als het wel zover komt, hangt het er maar net van af hoe de KNVB er tegenaan kijkt met de competitie-indelingen.
Laten ze dan de afstanden gelden als voornaamste of enige criterium of gaat men , zoals jij denkt, meer uit van zaterdagteams bij elkaar en zondagteams bij elkaar?
Gezien hoe de KNVB zich tot dusverre op dit gebied presenteert, lijkt me dat ze kiezen voor dat eerste.
Met alle nadelen van dien, zoals idiote aanvangstijden en zaterdagclubs die gedwongen worden tegen hun zin op zondag te voetballen, en de gevolgen die daar uit voortkomen.
Omdat het bestuur weigert iets aan de situatie te doen.Hoe kan dit gewoon al 137 pagina's duren
ZondagmannetjesHoe kan dit gewoon al 137 pagina's duren
1 overtuigende zaterdagman en een tiental zondagmannem die het amateurvoetbal veel te serieus nemen.Hoe kan dit gewoon al 137 pagina's duren
Clubs als Quick Boys, Katwijk, Spakenburg en IJsselmeervogels willen niet op zondag voetballen. 137 pagina's en je hebt dit nog niet geleerd?Ik ben ook voor zaterdag amateurvoetbal en op zondagmiddag De profs.
Zijn dat profs?Clubs als Quick Boys, Katwijk, Spakenburg en IJsselmeervogels willen niet op zondag voetballen. 137 pagina's en je hebt dit nog niet geleerd?
Maar dat is geen zaterdagmiddag 14:00/14:30/15:00 voetbalNu boeit mij de KKD ook niet zo erg. Maar dat is Ook vrijdagavondvoetbal.
Officieel niet, maar ze gedragen zich zo wel.Zijn dat profs?
Dat is prima vanaf tweede divisie. De zondagmiddag is voor de Eredivisie.Maar dat is geen zaterdagmiddag 14:00/14:30/15:00 voetbal
Net als de late zaterdagmiddag, de zaterdagavond, de zondagavond en uiteraard de vrijdagavond?De zondagmiddag is voor de Eredivisie.