Fregge
Well-known member
Daar schijnt noord-ooster al mee bezig te zijnKomt er nu ook nog een convenant waarin clubs zich principieel kunnen uitspreken tegen aanvangstijden na 15:00 uur?
Daar schijnt noord-ooster al mee bezig te zijnKomt er nu ook nog een convenant waarin clubs zich principieel kunnen uitspreken tegen aanvangstijden na 15:00 uur?
Daarom, het is niet dat je je eigen sportpark open moet gooien op een zondag waardoor je daar mensen voor nodig hebt die dat misschien niet willen op een zondag...En het gaat alleen om misschien een paar uitwedstrijden he...
Niet recentelijk. Jaar of 5 terug. Het meest recente onderzoek geeft juist aan dat men het steeds minder als probleem ziet.Bedenk bij dit alles, dat recentelijk het amateurvoetbal als geheel het zgn weekendvoetbal meermaals heeft afgewezen en dat juist het zondagvoetbal er steeds luider voor pleitte naarmate het met die tak minder ging (prestaties kwalitatief en kwantitatief).
Lisse heeft jarenlang een grote zondagafdeling gehad, dus die zullen het echt niet erg vinden als die een keer uit op zondag moeten spelen.Ik vraag me ook af of komend seizoen ook Lisse op zondag moet spelen tgv die regel en hoe men er daar tegenaan kijkt.De club was destijds 1 van de grootste tegenstanders van het HSC 21 initiatief om de derde divisies te mengen.
Echt, jij maakt hier een groter issue van dan dat het is. De rest interesseert het niet of iemand zaterdag of zondag speelt. De enige die nog discrimineert op basis van speeldag ben jij...Het zal velen hier deugd doen, dat er ook 1 bij zit die van zaterdag naar zondag gaat: sv Waalstad.
Of met een trekker de A12 blokkeert ofzo...Ik zie NO er voor aan dat hij op een tafel in Zeist gaat zitten en zichzelf vastlijmt zodat het weekendvoetbal er niet komt
Wel op zaterdag.Ik zie NO er voor aan dat hij op een tafel in Zeist gaat zitten en zichzelf vastlijmt zodat het weekendvoetbal er niet komt
Het gemengd was er sowieso gekomen. Vooruitgang heet zoiets...Nou..... juist wel.
De massale overstap van spelers en clubs naar het zaterdagvoetbal deed de KNVB ( met name van der Zee) besluiten om gemengd voetbal te willen beginnen. Het zondagvoetbal is kennelijk in gevaar vinden Jan Dirk c.s.
Toen er nauwelijks sprake was van overstappers en het zondagvoetbal groter was dan het zaterdagvoetbal, maakte niemand zich er druk over dat je zaterdag- en zondagvoetbal had.
Nu willen ze het zondagvoetbal helpen ten koste van het zaterdagvoetbal. En o.a. de overstappers, de fusieclubs en de zaterdagclubs met een verdwaald reserve kelderteam op zondag moeten verplicht op zondag voetballen. Dat zal ze leren !
De zondagmannetjes van deze site, en dat is op een enkele uitzondering na nagenoeg iedereen, begrijpen niet of willen niet begrijpen, dat de regels m.b.t gemengd voetballen voor problemen gaan zorgen.
Nou en? Draait de wereld om NO? Bepaal jij voor iedereen even dat een ander tijdstip klote is?En wedstrijden op de late zaterdagmiddag/zaterdagavond vind ik maar niks.
Helemaal niet. Zaterdag is lekker voor de jeugd en verder het gezin. Zondagmiddag lekker voetbal. Dat is ook veel beter voor de veldindeling.Nou en? Draait de wereld om NO? Bepaal jij voor iedereen even dat een ander tijdstip klote is?
Amateurvoetbal is gewoon ontzettend logisch om op zaterdagmiddag te spelen, maar dat gezeik tegen af en toe eens op zondag of een ander tijdstip op nota bene een zaterdag is echt ontzettend hautain.
Jij weet niet beter dan zondag, dus jij kunt het nooit vergelijken. De ouderwetse 'boodschappen op zaterdag' is deze eeuw allang verdwenen.Helemaal niet. Zaterdag is lekker voor de jeugd en verder het gezin. Zondagmiddag lekker voetbal. Dat is ook veel beter voor de veldindeling.