Zag gisteren iemand bij het darten met het nieuwe shirt, het ziet er in het echt een stuk beter uit dan in dat filmpjeIk vind het logo er wel heel lelijk opzitten en beweegt ook niet mee.
Sowieso zien shirts er vaak beter uit op foto's dan in filmpjes...Zag gisteren iemand bij het darten met het nieuwe shirt, het ziet er in het echt een stuk beter uit dan in dat filmpje
Ik vind het oprecht mooi, ja. Mijn eerste reactie was dat ik niet enthousiast was van de witte hals, maar naar mate ik meer foto's zat vond ik het wel een mooi shirt.Vind je het echt mooi? Die grijze strepen en dat logo zo knullig op beide banen?
Gemiste kans om dat logo mooi in het midden te plaatsen, zoals het ook was en die grijze strepen passen ook niet bij dit shirt. Heb veel mooiere Ajax tenues gezien.
Mee eens. Het is op zich wel een mooi shirt, maar er zit totaal geen vaste lijn in.PSV Thuisshirt 21/22
Het PSV Thuisshirt 21/22 is de vernieuwende toevoeging aan de PSV thuiscollectie. Het shirt heeft een verfrissend design dat doet denken aan de thuisshirts van begin jaren ’90. Dit thuisshirt is met trots samengesteld in samenwerking met PUMA en combineerwww.psvfanstore.nl
Doet me denken aan het shirt van de jaren '90....
PSV blijft maar zoeken naar wat het wil, óf helemaal rood (jaren '80), of roodwitgestreept (jaren '70/en sinds eind jaren '90) of deze variant...
Ik vind het zwak, je thuisshirt mag imo niet veranderen (op kleine details na). Uit kan je (binnen grenzen) klooien wat je wilt wat mij betreft.
Nee, wel “komt Satyr daar na 2,5 maand nog eens mee?”Is er echt helemaal niemand die bij het Ajax uitshirt dacht: Dit is wel heel erg Club Brugge?
Ik kan me een storm aan kritiek richting Birmingham herinneren, omdat die een wit shirt met een rode baan hadden als uitshirt. Kon echt niet.Nee, wel “komt Satyr daar na 2,5 maand nog eens mee?”
Mooiste uitshirt in tijden en noem mij een uitshirt wat geen enkele andere club heeft.
Is er echt helemaal niemand die bij het Ajax uitshirt dacht: Dit is wel heel erg Club Brugge?
Ik kan me niet eens heugen dat Birmingham ooit in een Ajax shirt ging spelen (en het boeit me ook niet, hooguit een mooi eerbetoon) en die paar holle vaten die het hardst klinken neem je toch niet serieus?Ik kan me een storm aan kritiek richting Birmingham herinneren, omdat die een wit shirt met een rode baan hadden als uitshirt. Kon echt niet.
Ik kan me niet eens heugen dat Birmingham ooit in een Ajax shirt ging spelen (en het boeit me ook niet, hooguit een mooi eerbetoon) en die paar holle vaten die het hardst klinken neem je toch niet serieus?
Ik kan me wel herinneren dat Heerenveen in een Ajax shirt ging spelen, best komisch, alleen vonden de Fean fans dat dan weer niet leuk.
Producent van melkpoeder/babyvoeding. Was vorig jaar ook al sponsorWat is in hemelsnaam Ausnutria?
Jij weet dus wel wat etoro is?Wat is in hemelsnaam Ausnutria?