Abubakari
Well-known member
Ik dacht bij jouw achterburen.Waar is dat?
Ik dacht bij jouw achterburen.Waar is dat?
Helaas niet.Ik dacht bij jouw achterburen.
Nee, dat bedoel ik inderdaad... Overigens tot half jaren '80 wel... En sinds zo sinds 1998 ook weer datzelfde type shirt. (los van het jubileumseizoen) Ik snap niet dat ze op die manier doorgaan.Psv heeft toch nooit een vast thuis shirt gehad, dus dan kun je er ook niet aan vast zitten.
Zeker.Lekker filmpje, mooi shirt. Niets mis mee!
Vaak is het ook nog zo dat het shirt zelf niet fatsoenlijk in beeld wordt gebracht. Dan schiet je je doel dus echt voorbij.Zeker.
Alleen gaan die filmpjes me wel steeds meer tegenstaan. Niet alleen bij Ajax hoor, zo ongeveer elke club presenteert shirts, spelers enz via filmpjes. Elke club geeft daarin aan dat 'zij' uniek zijn...
Jep.Vaak is het ook nog zo dat het shirt zelf niet fatsoenlijk in beeld wordt gebracht. Dan schiet je je doel dus echt voorbij.
En in het Engels, dat is ook hip.Zeker.
Alleen gaan die filmpjes me wel steeds meer tegenstaan. Niet alleen bij Ajax hoor, zo ongeveer elke club presenteert shirts, spelers enz via filmpjes. Elke club geeft daarin aan dat 'zij' uniek zijn...
Lekker filmpje, mooi shirt. Niets mis mee!
Dat logo op die manier ziet er inderdaad echt niet uit.Vind je het echt mooi? Die grijze strepen en dat logo zo knullig op beide banen?
Gemiste kans om dat logo mooi in het midden te plaatsen, zoals het ook was en die grijze strepen passen ook niet bij dit shirt. Heb veel mooiere Ajax tenues gezien.
Het is dus gewoon een kutfilmpje!Vaak is het ook nog zo dat het shirt zelf niet fatsoenlijk in beeld wordt gebracht. Dan schiet je je doel dus echt voorbij.
De plek van het logo verwijst naar het shirt van 1985-87.Vind je het echt mooi? Die grijze strepen en dat logo zo knullig op beide banen?
Gemiste kans om dat logo mooi in het midden te plaatsen, zoals het ook was en die grijze strepen passen ook niet bij dit shirt. Heb veel mooiere Ajax tenues gezien.
Volgend jaar het logo onder de oksel.