delmaestro
Well-known member
Iemand die Vitesse wil sponsoren. Oftewel a tiny miracle...Jij weet dus wel wat etoro is?
Iemand die Vitesse wil sponsoren. Oftewel a tiny miracle...Jij weet dus wel wat etoro is?
Ja gelijk. Bizarre vergelijkend iddIs er echt helemaal niemand die bij het Ajax uitshirt dacht: Dit is wel heel erg Club Brugge?
Nee. Maar daar viel me de naam niet echt op (had ook niet goed naar de sponsornaam gekeken). Hier viel die direct op.Jij weet dus wel wat etoro is?
Wat lelijk inderdaad.Wauw!
Nee, voor die 3 wedstrijden per jaar dat we geen thuisshirt aanhebben mag er best wat geknutseld worden. Ik vind het (logo) erg gaaf.Vind je het niet jammer dat het belangrijkste onderdeel van je club zo verneukt word?
Je hoeft het niet te kopen.
Het 3e shirt (ook wel bekend als "laten we nog wat extra geld uit de zakken van de fans kloppen" shirt) van PSV... Vind het meer trainingsshirt eigenlijk...
Nee, en dat ga ik ook zeker niet doen. Maar dan mag ik het toch wel lelijk vinden?Je hoeft het niet te kopen.
Zeker, maar het is onzin dat men met een 3de shirt extra geld uit de zakken van fans klopt.Nee, en dat ga ik ook zeker niet doen. Maar dan mag ik het toch wel lelijk vinden?
Dan mag je mij uitleggen wat dan de reden is dat men zo'n 3e shirt uitbrengt. "Vroeger" hield men het op een thuis- en een uitshirt.Zeker, maar het is onzin dat men met een 3de shirt extra geld uit de zakken van fans klopt.