JMD
Well-known member
Geen 140 euro, maar 90...Bizar, al die Puma derde shirts allemaal hetzelfde format en dan voor € 140,- verkopen.
Je kan idd een "authentic" shirt kopen, dan betaal je 140, maar je kan hem ook voor 'slechts' 90 euro kopen.
Geen 140 euro, maar 90...Bizar, al die Puma derde shirts allemaal hetzelfde format en dan voor € 140,- verkopen.
Omdat de UEFA dat graag wil.Dan mag je mij uitleggen wat dan de reden is dat men zo'n 3e shirt uitbrengt. "Vroeger" hield men het op een thuis- en een uitshirt.
Nee, dat is het Authentic Shirt. Het gewone shirt is 90 euro.Wass den Fick?
Hundertvierzig Oiroos?
Die tenaamstelling klopt al niet. Iedere club heeft een tenue en als dat een conflict oplevert met de tegenstander dan is er een tweede tenue met afwijkende kleuren.Dan mag je mij uitleggen wat dan de reden is dat men zo'n 3e shirt uitbrengt. "Vroeger" hield men het op een thuis- en een uitshirt.
PSV ook gewoon thuistenue.Daarom heb ik ook geen probleem met het aparte logo op het uitshirt van Heerenveen. Als we dat vijf keer zien in een seizoen is het veel. Zwolle, Heracles, Willem II en PSV uit, volgens mij hebben we verder het thuisshirt aan.
Het kan dus nog lelijker dan dat van dit jaar.Dit zou het shirt van Barcelona worden van volgend seizoen
Ik mag toch hopen dat het niet waar is. Wat een gedrocht.