Wat is er gebeurd met?

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Ik wil nog wel graag even melden dat Ronald tijdens dit WK op de twitters in een bloedvorm verkeert:



En hij is ook nog altijd sexueel gefrustreerd.

Ha, leuk. Bedankt voor de tip.

Ik ben trouwens ook voor een terugkeer van Ronald.
 

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Dat is inderdaad wel handig bij Ronald, maar ik ben niet zo'n voorstander van ban 4ever. Behalve voor racisten en fascisten.

En voor PSV'ers. Daar heb ik ook niks mee.
 

erka

Well-known member
Maar hij is voor de forumcrash toch geband en was hier nie wieder welkom?

Nee hoor, na zijn laatste terugkeer is hij niet meer geband. Hij koos er toen op een gegeven moment voor om zelf niet meer te posten.

Dat weet ik heel zeker.
 
Bovenaan