Wat is er gebeurd met?

JMD

Well-known member
Wat heeft ie dan gedaan? Ik lees tussen de zinnen door dat je hem beschuldigt van misbruik van jonge meisjes?
Hij had volgens mij iets met een van de dames van het elftal dat hij trainde. Maar dat waren volgens mij meerderjarige vrouwen.

Zijn twitternaam vind ik overigens wel opvallend... (of niet, het is maar hoe je het bekijkt)

Abubakari

Well-known member
Hij had volgens mij iets met een van de dames van het elftal dat hij trainde. Maar dat waren volgens mij meerderjarige vrouwen.

Zijn twitternaam vind ik overigens wel opvallend... (of niet, het is maar hoe je het bekijkt)

Als ik gevegt zo lees was dat dan volgens hem geen meerderjarige vrouw.

Ronald ziet zichzelf geloof ik als een Casanova the Womanizer. Ik heb hem ooit een keer gezien bij Groninger Boys-Olyphia, ik kan me er weinig bij voorstellen.

de waan

Well-known member
Toeval bestaat niet. Dit gebeurt zojuist.

029j4w4etrz1.jpg

Unregistere

Well-known member
Ronald is inderdaad springlevend, heeft ook nog een keer een mooie brief naar AD gestuurd om te verklaren dat de gids van Der Kicker beter is dan die van VI!

Een jaar geleden was dat, zo te zien:

wivomt.jpg

Laatst bewerkt:

Fabian

Active member
Ach jongen, had gewoon ff gemeld dat je in een dip zat had ik je wel meegenomen naar de bananenclub, de kont van een stripper in je gezicht doet ook veel wonderen.

Even alle gekheid op een stokje, we moeten allemaal door die zure appel heen bijten, hoort bij het leven.

Heel oprecht: fuck jou klootzak.

Bovenaan