JFK
Well-known member
Ik vind JFK meer geschikt voor Scientology.
Zo kannie wel weer!
Ik vind JFK meer geschikt voor Scientology.
Hij is meer van de Bumor.Sinds JFK Jehova is geworden is hij toch wel wat veranderd. Genuanceerder.
Ik wil nog wel graag even melden dat Ronald tijdens dit WK op de twitters in een bloedvorm verkeert:
En hij is ook nog altijd sexueel gefrustreerd.
Ja hij is erg productief.
Ik weet alleen iets over een dameselftal. Geen idee of die dames meerderjarig of minderjarig waren.
Wat zou je dan doen?
Het is gewoon een heel vies mannetje en mag blij zijn dat ik hem nog nooit ben tegengekomen.
Helemaal verrot slaan.
Celstraf? Dan moet hij eerst aangifte doen. Daar is hij dan te laf voor.Dus je hebt een celstraf over voor een confrontatie met Ronald? Serieus?
Waarom eigenlijk?
E?n tik zal wel voldoende zijn.Ik kan me desondanks niet voorstellen dat jij hem daadwerkelijk verrot gaat slaan mocht je hem ooit tegenkomen.
Of ken ik jou dan nog niet? Je loopt door Dalfsen, daar loopt Ronald en je herkent hem en hop je gaat volledig los?
Ik ben trouwens alweer gestopt, had toch wel vrij vlot genoeg van dat pedante toontje, iedereen bij zijn/haar voornaam noemen, de stokpaardjes etcetera.
Wel leuk, een retweet van (onze handbal)Bobby.
Engeland staat nog zo'n beetje bij de cornervlag op Panama's helft een doelpunt te vieren, Panama trapt snel af en probeert te scoren. Mislukt.
Laat ik het zo zeggen, hij heeft alle schijn tegen. Ik kap er nu mee, want hij is het niet waard.Wat heeft ie dan gedaan? Ik lees tussen de zinnen door dat je hem beschuldigt van misbruik van jonge meisjes?