Wat is er gebeurd met?

Abubakari

Well-known member
Ik wil nog wel graag even melden dat Ronald tijdens dit WK op de twitters in een bloedvorm verkeert:
En hij is ook nog altijd sexueel gefrustreerd.

Ik dacht even in een paar minuutjes er doorheen te lezen, alleen op 21 juni al 63 tweets! Daar ben ik wel even zoet mee zeg...

Max

Administrator
Forumleiding
Ik weet alleen iets over een dameselftal. Geen idee of die dames meerderjarig of minderjarig waren.

gevegt

Well-known member
Dus je hebt een celstraf over voor een confrontatie met Ronald? Serieus?

Waarom eigenlijk?
Celstraf? Dan moet hij eerst aangifte doen. Daar is hij dan te laf voor.

Ik heb een ongelofelijke hekel aan ziekelijke leugenaars en helemaal als ze net iets te vaak met minderjarigen omgaan.

Abubakari

Well-known member
Ik kan me desondanks niet voorstellen dat jij hem daadwerkelijk verrot gaat slaan mocht je hem ooit tegenkomen.
Of ken ik jou dan nog niet? Je loopt door Dalfsen, daar loopt Ronald en je herkent hem en hop je gaat volledig los?

Ik ben trouwens alweer gestopt, had toch wel vrij vlot genoeg van dat pedante toontje, iedereen bij zijn/haar voornaam noemen, de stokpaardjes etcetera.

Wel leuk, een retweet van (onze handbal)Bobby.
Engeland staat nog zo'n beetje bij de cornervlag op Panama's helft een doelpunt te vieren, Panama trapt snel af en probeert te scoren.

Laatst bewerkt:

gevegt

Well-known member
Ik kan me desondanks niet voorstellen dat jij hem daadwerkelijk verrot gaat slaan mocht je hem ooit tegenkomen.
Of ken ik jou dan nog niet? Je loopt door Dalfsen, daar loopt Ronald en je herkent hem en hop je gaat volledig los?

Ik ben trouwens alweer gestopt, had toch wel vrij vlot genoeg van dat pedante toontje, iedereen bij zijn/haar voornaam noemen, de stokpaardjes etcetera.

Wel leuk, een retweet van (onze handbal)Bobby.
Engeland staat nog zo'n beetje bij de cornervlag op Panama's helft een doelpunt te vieren, Panama trapt snel af en probeert te scoren. Mislukt. :D
E?n tik zal wel voldoende zijn.

Ik heb geen twitter, maar het zou me niets verbazen als hij ook iets 'onschuldigs' doet met meisjesvoetbal. De hufter.

Abubakari

Well-known member
Wat heeft ie dan gedaan? Ik lees tussen de zinnen door dat je hem beschuldigt van misbruik van jonge meisjes?

Bovenaan