Wat is er gebeurd met?

U.G.

Well-known member
Inderdaad. Bekrompenheid. Mijn vrouw kampt al 7 jaar met depressies en wilde eruit stappen. Haar ouders hadden een tip voordat ze het contact verbraken. Gewoon aan leuke dingen denken.

Lekker makkelijk.

M'n pa heeft een posttraumatische depressie ( oorlog ), heeft kunnen deserteren en het 'treintje' genomen naar NL, en ondanks z'n ziekte z'n gezin kunnen herenigen en tot aan z'n vut ervoor gezorgd. Ik kon er niet mee omgaan en rebelleerde heel vroeg tegen hem, ben jong uit huis gegaan.

Hij is gescheiden, zag z'n kameraden terugkeren naar Portugal en Kaapverdi? of overlijden, hij kon daar zelf niet meer aarden, z'n kleinkinderen zitten hier. Hij verloor z'n jongere broer, en mijn jongere broer kijkt eigenlijk een beetje de andere kant op....en uiteindelijk heeft de ironie het zo bepaalt dat hij dankzij mijn vrouw nu volledig kan terugvallen op ons. Hij zit hemelsbreed nog geen 300 m bij ons vandaan. Ik ben bang voor de nabije toekomst maar ik doe wat ik vind dat ik moet doen, ook al weet ik er eigenlijk gewoon nog steeds niet mee om te gaan, en 'vergeet' ik het soms.

Miramar

Well-known member
Lekker makkelijk.

M'n pa heeft een posttraumatische depressie ( oorlog ), heeft kunnen deserteren en het 'treintje' genomen naar NL, en ondanks z'n ziekte z'n gezin kunnen herenigen en tot aan z'n vut ervoor gezorgd. Ik kon er niet mee omgaan en rebelleerde heel vroeg tegen hem, ben jong uit huis gegaan.

Hij is gescheiden, zag z'n kameraden terugkeren naar Portugal en Kaapverdi? of overlijden, hij kon daar zelf niet meer aarden, z'n kleinkinderen zitten hier. Hij verloor z'n jongere broer, en mijn jongere broer kijkt eigenlijk een beetje de andere kant op....en uiteindelijk heeft de ironie het zo bepaalt dat hij dankzij mijn vrouw nu volledig kan terugvallen op ons. Hij zit hemelsbreed nog geen 300 m bij ons vandaan. Ik ben bang voor de nabije toekomst maar ik doe wat ik vind dat ik moet doen, ook al weet ik er eigenlijk gewoon nog steeds niet mee om te gaan, en 'vergeet' ik het soms.
Heftig UG. In de gaten houden en ook vooral zelf je eigen ding blijven doen.

Ska P 187

Well-known member
Elk huisje heeft zijn kruisje, al heb ik voor mezelf het idee dat ik behoorlijk mazzel heb tot dusver.
Ik zal het kruis waarschijnlijk zijn. Hopelijk dat ik daar nog een beetje verandering /verbetering kan doorvoeren.
Animo jongens en ala jullie er ooit even een weekje tussenuit moeten dan weten jullie waar je de zonnevitaminen kunt vinden...

Sorry beetje schaamteloos dit.

Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Wij liepen als gezin hun huis uit. "Jullie hoeven nooit meer terug te komen" was het laatste wat we kregen te horen.

7 jaar geleden al weer...

Pff, wat een schoften. Wat zijn jullie gezegend dat jullie dat soort slechte mensen niet meer in jullie leven hebben. Op de lange termijn zijn jullie zo beter af.

Ska P 187

Well-known member
Ik vind zoiets vooral jammer eigenlijk, daar het toch ouders en een opa en oma zijn.
Wel begrijpelijk, maar jammer dat het zo moet.

Simon

Administrator
Forumleiding
Excuses voor mijn sterk verminderde activiteit de afgelopen weken.
Ik ben net terug verhuisd naar Nederland en het was 'lichtelijk' druk de afgelopen tijd.

Vanaf nu zou ik meer tijd moeten hebben voor activiteit op het forum en het plaatsen van Vbookies

Ska P 187

Well-known member
Ik ben meer benieuwd wat je ooit bezield heeft. Ik hoop dat het geld was en dat je er nu genoeg van hebt en dat je toedeluhtering kunt zeggen.

de waan

Well-known member
Ik wil nog wel graag even melden dat Ronald tijdens dit WK op de twitters in een bloedvorm verkeert:

Ronald Jager
‏@Rokkiejager
Helemaal mee eens. En Anouk Hoogendijk en Daphne Koster zijn ook beter dan Pierre (heb altijd de indruk dat hij moet poepen gezien zijn gelaatsuitdrukking) en Rafael (mompel, mompel). En dan die De Ridder met dat serieuze gezicht. Kijkt hij ook zo als hij Halina verwent?

En hij is ook nog altijd sexueel gefrustreerd.

Bovenaan